Vogn

hs80

Blir kjent med forumet
Heia.. Har begynt å tenke på vogn allerede[;)] Den jeg hadde sist vil jeg ikke bruke.. Den var tung og upraktisk.. Så denne gangen skal jeg vurdere nøye.. Vil ha en vogn som er liten og lett, og dessuten praktisk å ta inn og ut av bilen.. Er det noen som har noen tips? Eller noen nettsider jeg kan oppsøke for å se hva som finnes på markedet? Takk[:)]

Halloen.Jeg har kjøpt meg en basson roma duo vogn...greit å ha litt stor bag for oss som får på vinteren:) betalte 5000 for den på tøffeliten.....de har også andre merker der,bare gå inn på tøffeliten.no. Ellers har vel babyverden flust av reklame for forskjellige leverandører for slikt vil jeg tro...    gleder meg så masse masse til å gå tur med den[:D]

vi skal ha teutonia spirit x3.... den blir mini når den legges sammen, er dødsgod å trille....elsker den vogna (gleder meg til å kjøpe[:D]). Vi kjøper kombi for har fått masse råd om at vi ikke trenger så stor bag for bebisen er så liten når det er kaldt at det holder med en softbag. Den kan gjøres om til fotpose til sportsdelen. Men kan få samme vogna med stor hardbag, da. Og så kan vi feste på bilsetet vårt (britax babysafe plus isofix). ÅÅÅÅÅÅ så gøy det er med bebisting!!!!

Jeg er så usikker.. Har tenkt litt på quinni, men er ikke sikker... Dette er veldig gøy, men samtidig vanskelig[;)] Takk for svarene.. Skal prøve ut den nettsiden..

Back
Topp