Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvilken vogn har dere kjøpt/ sett på?? Vi har sett på mutsy joey vognen.... er det noen som kjenner til den? Jeg har hørt at bagen er litt liten, men i butikken sa de det var standardstørrelse... vil jo ikke at den skal være for trang til gutten min...
Vi hadde Teutonia Mistral sport sist, men nå har jeg invistert i søskenvogn. Baggen på teutonia var også standar, men han ble lei av den/ville litt mer opp før han vokste i fra baggen. Så lenge baggen ikke er veldig liten, så er det ikke mange mnd'ene man bruker den egentlig
Jeg har kjøpt quinny freestyle. Bagen er noe mindre enn standard størrelse, så det er feks ikke plass til voksipose i den. Men jeg har kjøpt en dunpose som kan pakkes litt sammen så den passer oppi.
Jeg valgte denne vognen fordi det er både bag, sportsdel og bilstol, så den er mega praktisk..[:D]
Vi tenkte faktisk på mutzy vogn, men ble til at vi kjøpte Stokke sin duo vogn! Veldig grei den iallefall! Ligge delen er litt mindre enn de "vanlige" dyp vognene, men holder fint. Er jo ikke mange mnd. de ligger i den heller! Hørte at Mutzy var noen gode vogner!