Vogn

Grynet

Andre møte med forumet
Nå må jeg bytte vogn! Er d***t-lei av å måtte demontere vogna hver gang vi skal ut med bilen [:@]. Men hva skal jeg velge. Robin har rundet seks måneder, og har sluttet å bruke bagen i kombivogna vi har nå. Bytter vi vogn nå, blir det den han skal bruke resten av tiden han trenger vogn (med unntak kanskje av en enkel trille til feriebruk osv). Noen som har lyst til å dele sin erfaring med meg? Tre hjul/fire hjul? Framovervendt/bakovervendt? Best i byen eller i skogen? Lagringsplass? Sovekomfort? Osv osv...

Takker med en gang for alle svar [:)]

vi har en quinny 3xl comfort, en trehjuling, kjempefornøyd med den!!!

Den kan legges helt ned, og Vegar sover godt i den han,den kan vi ha begge veier,og er veldig enkel å trille[:)]

ORIGINAL: nettemor

vi har en quinny 3xl comfort, en trehjuling, kjempefornøyd med den!!!

Den kan legges helt ned, og Vegar sover godt i den han,den kan vi ha begge veier,og er veldig enkel å trille[:)]

signerer har den vi og er veldig fornøyd[:D]

Vi har Teutonia Mistral, og e veldig fornøyd med den. Den har 4 hjul, og håndtaket kan vippes over slik at han sitter andre vei [:)][:)]

Har tittet litt på nettet etter Quinni, og synes den ser bra ut![:)] Hvor har du kjøpt den? Ser at de har den hos toffeliten.no til 3490 kr. Skal få forskudd på julepresang av foreldrene mine, så derfor kan vi spandere på oss en helt ny vogn. Den vi har nå er arvet etter Robins fettere og er snart ti år gammel!

Har falt litt for trehjulinger jeg da, egentlig[;)]. Prøvde en på babyshop og ble helt tatt over hvor lett den var å manøvrere! Bare litt usikker på stabiliteten når man skal ut og inn på trikk/buss.

Hvordan sitter minstemann i vogna nå? Med eller uten bag? Robin sitter uten i sin, men siden den bare har ligge eller sitte i 90 graders vinkel, ligger han ned for det meste. Synes det er kjedelig i lengden, men å sitte oppreist går dårlig når vi er ute og går. Det humper og dumper og han slenger litt hit og dit stakar! [:D]

Jeg kjøpte den på en butikk som heter Liten her i Sandefjord, vil tro at de fleste barneutstyrs butikker har den!

Den er ca 500 kr billigere i Sverige enn her[:)]

I quinny vogna har man 3 ulike stillinger til ryggen,....   helt ned, halvveis opp og helt opp,  Vegar sitter for det meste helt opp, han nekter noe annet hehe[:D][:D] men han sitter veldig fint i den. Veldig firn seler i denne vognen også, [:)]

Back
Topp