vogn

~Lisbeth83~

Forumet er livet
hva slags vogn vil dere kjøpe?
har dere kjøpt?
bilder er fint[:D]

Vi har kjøpt Basson Roma duo vogn (2005 modellen) Syntes at den virker veldig bra. Ble kåret til best i test av TV2 hjelper deg. Har og spurt litt rundt, og har fortsatt ikke truffet på noen med dårlige erfaringer når det gjelder denne vognen...[:)]

Skal hente vognen i kragerø i påsken. Er veldig usikker på om det er en bra, ok, eller kjempe bra vogn[8|] Har hørt svært lite om den. Kommer tilbake med bilder og hva den heter etter påske.

Vi synes det er kjempevanskelig å velge, utvalget er altfor stort! Har falt for Teutonial Spirit sin vogn, den har løs bag som kan tas ut og for oss virker det praktisk å enkelt kunne ta med seg bagen inn både når vi er hjemme og når vi er på besøk hos folk o.l. Noen som har erfaringer med den, forresten?

vi har kjøpt ny simo kombi, den er super!!!!!!!!!

ORIGINAL: vimpane

Vi har kjøpt en quinny freestyle 3xl comfort. Den er kjempekul, og jeg tror vi kommer til å være kjempefornøyde med den. Tar liten plass og er kjempelett å kjøre. Alle jeg har snakket med som har den, sier at de kunne ikke tenkt seg en annen vogn. De andre tar liksom så stor plass. Eneste som kan være litt minus, er at baggen (dreamibagen) er litt liten. Kan bare brukes i 6 måneder, men til gjengjeld så kan sportsvogn delen legges helt flatt og vi kan selv bestemme kjøreretningen. itilegg så kan maxi cosi barnesete klikkes på understellet, slik at du slipper å vekke barnet når du skal inn i f.eks. butikken.

den skal vi også ha[:D]

simo duo vogn=)

Vi kjøpte denne, med matchende stelleveske! Emmaljunga edge duo 2006. Glede oss sinnssykt til å trille tur i den![:)]

Jeg syntes også det var utrolig vanskelig å finne den "perfekte" vognen. En må liksom forestille seg på forhånd hva en trenger, ikke lett. Men vi bestemte oss til slutt (eller det var jeg som tilslutt ble enig med meg selv) om at Emmaljunga Classic duo var vognen for oss. Så nå står den i gangen, svart og lekker, klar til bruk [:)] Gleder meg til å ta den i bruk. Synes den er så god å trille og så nett å se på tilå være en firehjuling [:)]

(klarer ikke legge til bilde jeg [8D])

ORIGINAL: lillemumma

simo duo vogn=)

Denne har vi oxo kjøpt..Bare ikke helt likt mønster..Mere fiskebeinmønster på vår..

Back
Topp