Vogn

Alicia

Glad i forumet
Hei hei [:)]

Har noen av dere tenkt noe over barnevogn enda?? Mannen min og jeg kjøpte en vogn igår... skikkelig kult! Utrolig gøy å ha den hjemme, går hele tiden inn i rommet (der vognen er) og ser på den. Mannen min var så stolt da han skulle bære den i bilen. Super gøy altså! [:D]

Har noen kjøpt?? I såfall, hva slags vogn?? Vi kjøpte en Brio DUO vogn, maineblå i hovedfarge og grå. Kan legge ut bilde senere.

Klemmer fra en happy bolle (mitt nye kallenavn for tiden, som ale kaller meg)

Gratulerer med ny vogn Alicia[:D]Jeg har ikke sett på vogner enda,men vet at det blir en kombivogn av noe slag[:)]Synes det er kjekt å ha en vogn man kan bruke lenge[;)]

Har nesten bestemt meg at vi skal kjøpe Quinny Freestyle 3XL m\bag.....er mange flotte vogner, vanskelig å bestemme seg gitt!

Jeg fikk vogn for tre år siden jeg... Fikk den av n venninde da hun var ferdig med den. Ike sikker på merke, men det er en kombivogn i mørk grønn. Trenger bare ny madrass og myggnett. Gleder meg til jeg kan ut å trille lille nurket[:D]

grattis med vogn alicia.

jeg klarer ikke å bestemme meg, men det blir en duo vogn uansett.simo eller basson[:)]

noen formeninger?[:)]

Har ikke sett på vogn enda vi... må vel til med det snart vi og kanskje...
Men men..

ORIGINAL: Laila76

Gratulerer med ny vogn Alicia[:D]Jeg har ikke sett på vogner enda,men vet at det blir en kombivogn av noe slag[:)]Synes det er kjekt å ha en vogn man kan bruke lenge[;)]

Hei på deg. DUO og Kombivogn kan du bruke LIKE LENGE. Det eneste som er forskjellen på de to er at på en DUO vogn er det større plass i dypbagen, altså du kan bruke den lengere når babyen er liten. Også er det slik at vognen består av to deler, en dypbag og sportsdelen, så sportsdelen er ikke montert på når du bruker dypbagen. (litt dårlig forklart det)

Jeg personlig synes at DUO vogn høres bedre ut, men det er kunn smak og behag. Jeg synes at det er bedre å ha god plass til babyen, også sliter man ikke ut sportsvogn delen mens man bruker dypvognen, for den setter du bare på senre. Men det er som sagt, kunn smak og behag.

Lykke til med å kjøpe en vogn [:)]

Vi kjöpte en brukt Simo Bagvogn, som ser nesten helt ubrukt ut! Tenkte å ha god plass til baby og pose til vinteren, og heller kjöpe en ny og snerten sportsvogn over jul. Bor ganske höyt oppe, så frister ikke med så alt for tung vogn når jeg skal opp alle bakkene[;)]

Vi lurte lenge på å kjøpe Quinny freestyle 3xl, men fant ut at baggen på Quinny vogna neppe ville bli stor nok til voksiposen og den er heller ikke beregnet til å brukes lengre enn til 6mnd.... så da var ikke det lengre noe alternativ. I vinterferien kom derimot min snille bror meg til unnsetning og sa vi kunne få vogna etter minste gutten hans... Han har en forholsvis ny, grå Emmajunga duo-vogn, så da sa jeg tusen takk og vi kan heller bruke pengene på trille når vi trenger det! Vel, for å si det slik, han har jo fått masse utstyr av oss etter gutta, så.... det er vel egentlig ikke så rart at han vil gi oss noe tilbake! [;)]

Vi har kjøpt brukt en Simo kombi-03. Er veldig fornøyd med fargen, og det gjenstår å se om bruken. [:D]

Back
Topp