Vogn?

buster

Forumet er livet
Bruker dere vogna ennå?

Jeg har 2 vogner og ei trille,men de blir aldri brukt lenger.
Julian skal gå uansett, sitter toppen 3 minutter i vogna. Så jeg begynner å lure på om vognene er overflødige og om jeg skal selge dem? Eller er det dumt av meg tror dere?

Har sikkert ikke brukt vognene på 2 mnd, og sist vi hadde med trilla på shopping var den fin å legge handleposene i.[:D]

John Ruben sitter mye i vogna - kan jo ikke slippe han løs så lenge jeg har vesla i vogna[;)]
Han trives i vogna si, han.. og så sitter han i MT på ryggen avogtil, da - og det er veldig stas[:D]

mmmm...vanskelig å si... det må du nesten føle på selv. Ikke mye vits om de ikkeblir brukt da!
Her bruker vi vogna masse! Triller tur, sover i den, og ellers ved behov....

Ja trilla er jo grei å beholde uansett. I barnehagen sover han ute i vogn, men der har de vogn selv, og hjemme sover han i senga. Har gåsele vi også, men han går ikke så fort ennå[:D]

Tror jeg skal prøve å selge jeg, litt ekstra penger til jul![:D]

Vi har både trille og vogn.... Trilla blir sjelden brukt, og vogna har vi med i bilen dersom han skulle sovne før vi kommer til butikken... [:D] og når bestemor har ham; da går de tur og mater gakk-gakkene! [:D]

Vi bruker fortsatt vogna en del. Nå står den i barnehagen hele uka, han sover i den der. I helga sover han også konsekvent i vogna og er vi ute på noe så bruker jeg vogna. Han vil gjerne gå litt, men....... sa jeg gå.... Løpe er riktigere.... Lar jeg han "gå" selv så er han over alle hauger før jeg har fått sukk for meg.
Har såvidt prøvd gåsele, men det endte opp med at han "hang" i den så det funka egentlig dårlig....

vi har en vogn og en trille, vogna bruker hun til å sove i barnehagen..
trilla bruker vi endel enda, når vi er på kjøpesenter og sånn er den veldig kjekk, selv om hun ikke vil sitte i den da.. men kan jo ikke slippe henne på et overfylt kjøpesenter heller..

Blir ikke ofte brukt her,men litt innimellom...
Litt sånn på skogsturer og lignende...
Har fremdeles duo vogna+en sånn dobbeltrille her...

Back
Topp