buster
Forumet er livet
Bruker dere vogna ennå?
Jeg har 2 vogner og ei trille,men de blir aldri brukt lenger.
Julian skal gå uansett, sitter toppen 3 minutter i vogna. Så jeg begynner å lure på om vognene er overflødige og om jeg skal selge dem? Eller er det dumt av meg tror dere?
Har sikkert ikke brukt vognene på 2 mnd, og sist vi hadde med trilla på shopping var den fin å legge handleposene i.[:D]
Jeg har 2 vogner og ei trille,men de blir aldri brukt lenger.
Julian skal gå uansett, sitter toppen 3 minutter i vogna. Så jeg begynner å lure på om vognene er overflødige og om jeg skal selge dem? Eller er det dumt av meg tror dere?
Har sikkert ikke brukt vognene på 2 mnd, og sist vi hadde med trilla på shopping var den fin å legge handleposene i.[:D]