Vogn

Vi har en bugaboo donkey 5 som vi kjøper ekstra bag til! Så blir det eventuelt en ny tvilling trille
 
Har fra sist (Silver Cross), fryktelig lite brukt, så skulle vi trenge vogn, så bruker vi den. Veldig fornøyd, og så er den akkurat passe høy til at jeg slipper å bøye meg så langt ned for å legge baby nedi (opplevd flere vogner på jobb, bhg, som veldig lave og ikke alltid lett å få til god løftestilling for ryggen) :)
 
Det er noen år siden sist vi hadde vogn, så jeg er litt ute av gamet. Vet at jeg vil ha svingbare hjul foran og lufthjul, samt sportsdel som kan være vendt mot meg. Vi solgte jo barnevogner da vi flyttet for 2 år siden, merker det er litt surt nå o_O
 
Det er noen år siden sist vi hadde vogn, så jeg er litt ute av gamet. Vet at jeg vil ha svingbare hjul foran og lufthjul, samt sportsdel som kan være vendt mot meg. Vi solgte jo barnevogner da vi flyttet for 2 år siden, merker det er litt surt nå o_O
Anbefaler å gå innom feks barnashus og kjenne litt på vognene og trille litt rundt! Jeg har hatt både Stokke trailz Emmaljunga X90 og bugaboo fox 2 (og donkey 5)de siste årene, litt vogn gal kan man si:hilarious: og jeg solgte både Stokke og Emmaljunga til fordel for bugaboo fox for den passet best til meg, men vi er jo forskjellige og ikke minst bor forskjellige steder! Jeg bor på Sunnmøre så ble etter de forholdene!
 
Back
Topp