Vogn

Ønskebarn87

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Stjerneskuddene 2024
Hei,

Jeg klarer ikke orientere meg i jungelen av barnevogner. Kan noen hjelpe med tips til følgende kriterier:

1. God til å trille på grus
2. Fordel om den ikke er den største ift bil (har Tesla Y da)
3. Sportsdel må kunne snus begge veier
4. God til å svinge med
 
Hei,

Jeg klarer ikke orientere meg i jungelen av barnevogner. Kan noen hjelpe med tips til følgende kriterier:

1. God til å trille på grus
2. Fordel om den ikke er den største ift bil (har Tesla Y da)
3. Sportsdel må kunne snus begge veier
4. God til å svinge med
Sniker fra mars! Her blir det en cybex talos s lux eller britax smile 5z. Har og en tesla model Y, synes vi har god plass jeg da :)
 
Hei,

Jeg klarer ikke orientere meg i jungelen av barnevogner. Kan noen hjelpe med tips til følgende kriterier:

1. God til å trille på grus
2. Fordel om den ikke er den største ift bil (har Tesla Y da)
3. Sportsdel må kunne snus begge veier
4. God til å svinge med
Kjøpte en bugaboo buffalo brukt, liker den vognen utrolig godt! Har også en Tesla Y og har hund. Funker veldig bra og føler vi har god plass i bilen. :happy:
 
Hei,

Jeg klarer ikke orientere meg i jungelen av barnevogner. Kan noen hjelpe med tips til følgende kriterier:

1. God til å trille på grus
2. Fordel om den ikke er den største ift bil (har Tesla Y da)
3. Sportsdel må kunne snus begge veier
4. God til å svinge med
Vi har ikke prøvd den selv enda, men vi landet på å kjøpe en brukt Emmaljunga nxt 60, da den er mer kompakt enn nxt90, og vi også sliter med plass i bil i vår e-golf. Den tar hele vårt bagasjerom, men kjennes ut som om den er god å trille, og skal visstnok være god på grus. Kan være verdt å undersøke, så kanskje dere finner en brukt til god pris. Mye å spare på det :)
 
Jeg er veldig fornøyd med bugaboo fox 3, god å trille på både asfalt og grus. Lett vogn som glir godt og blir liten når man pakker den sammen. Britax smile er rimeligere og mange er veldig fornøyd med den!
 
Jeg er ikke ekspert på vogn, og mye passer de kriteriene. Bugaboo vognene er de jeg kjenner best til og de er kjempegode, passer alle de kriteriene:)
 
Sniker fra mars! Her blir det en cybex talos s lux eller britax smile 5z. Har og en tesla model Y, synes vi har god plass jeg da :)
Vi også har kjøpt Cybex Talos. Om du har født, er du fornøyd så langt? :love017
 
Back
Topp