Vogn

Mumfies

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
Februarbarna 2023
Jeg fikk litt vogndilla med førstemann og nå ønsker jeg å kjøpe èn vogn som jeg blir fornøyd med :wtf: (har jo fortsatt en babyjogger city elite og Bugaboo ant)

Valget står derfor mellom Stokke trailz, UPPAbaby vista v2 og babyjogger city premier. Noen som har erfaring med en eller flere av de og vil dele? :happy:
 
Jeg hadde emmaljunga city sport med forrige og synes den var alt for tung og svær.

Denne gangen har jeg tenkt å gå for Stokke trailz.

Jeg må ha ei vogn for høye mennesker :p
 
Er fornøyd med babyjogger city elite da den vogna er mest brukt til sti/snarvei/skog og ble kjøpt etter at mini var for stor til andre småvogner. Men den er jo bred så ikke så lett å ha med på buss, tog, butikker osv syns jeg.

Første vogna vi hadde var Emmaljunga nxt 90F, og den var stor, tung, stabil. Aldri mer "flat" sittedel når barnet er så lite, mini satt som en potetsekk og så ikke behagelig ut. Så solgte jeg den og kjøpte Bugaboo donkey2 (i håp om å få to tette, som ikke gikk), og elsket den! Dog trengte jo virkelig ikke en tvilling/søskenvogn etterhvert så solgte den :wtf:
 
Jeg hadde emmaljunga city sport med forrige og synes den var alt for tung og svær.

Denne gangen har jeg tenkt å gå for Stokke trailz.

Jeg må ha ei vogn for høye mennesker :p
Ja samme her, har egentlig så lyst på Bugaboo fox men bagdelen er så lavt nede
 
Jeg er så fornøyd med babyjogger city elite, kunne ikke tenkt meg annen vogn! Her var den i bruk fra mini var født, til det ble slutt på vogn ved 3års alder. Kommer til å bruke den nå også:)
Benytter oss dog ikke av kollektivtransport da dette er så og si ikkeeksisterende her vi bor. Opplevde ingen problemer med den vogna inne på butikker e.l.
 
Jeg hadde emmaljunga city sport med forrige og synes den var alt for tung og svær.

Denne gangen har jeg tenkt å gå for Stokke trailz.

Jeg må ha ei vogn for høye mennesker :p
Jeg trodde Stokke Trailz var gått ut av produksjon? Er sikkert masse å få kjøpt brukt da
 
Kikket litt på Britax smile lll, den så veldig kjekk ut :happy: Noen som har erfaring med den?
 
Kikket litt på Britax smile lll, den så veldig kjekk ut :happy: Noen som har erfaring med den?
Ja den ser også genial ut, men ingen på finn her :facepalm: har ikke prøvd den men det jeg har sett og lest så virker den veldig bra :happy:
 
Ja den ser også genial ut, men ingen på finn her :facepalm: har ikke prøvd den men det jeg har sett og lest så virker den veldig bra :happy:
Var ingen på finn her heller, må kanskje følge litt med på det etterhvert… men bør vel holde oss til ul rundt uke tolv er gjort! Klør i fingrene etter å starte på innkjøp :wideyed: :wideyed:
 
Har ei venninne som har den vogna til sin, den virker i alle fall lett og god å trille, sammenlignet med nxt90 som vi har hatt :happy:
Etter å ha smugkikket i butikken i dag, så ville jeg nok heller gått for Britax. Har kikket med lange øyne i mange år på vogn nå og sett for meg at nxt90 var vognen over alle vogner. Men den var absolutt ikke for meg så jeg i dag, alt for stor og klumpete synes jeg!
Spennende å kikke litt sånn for alvor nå selv om vi ikke skal kjøpe enda :happy:
 
Ikke erfaring, men har også sett på den, og tror den kan være veldig aktuell for oss. Liker så godt når sittedelen er vendbar.
Og lang, det er veldig greit hvis barnet skal bruke den til å hvile i. Kan brukes lenge da :happy:
 
Var ingen på finn her heller, må kanskje følge litt med på det etterhvert… men bør vel holde oss til ul rundt uke tolv er gjort! Klør i fingrene etter å starte på innkjøp :wideyed: :wideyed:
Ja lurt å titte innom der av og til, jeg har lagt til flere i favoritter for jeg klarer ikke å la være, men kan jo ikke kjøpe enda føler jeg :bag::shy:
 
Back
Topp