Vogn!

Vi skal gjenbruke NXT90 etter storebror, men kjøpte ny vognbag i helga da :) Tenker også å bestille ny hjulpakke så blir det jo nesten ny vogn :hilarious::happy:
 
Vi valgte å gå for noe helt ukjent, så nå har vi fått i hus en Kinderkraft Prime 3 in 1.

Syns den virker helt strålende for oss, og gleder meg til å ta den i bruk. Synes den er så fin! Og ikke minst- rimelig. Helt uaktuelt for oss å bruke 10 000kr eller mer på vogn.


Screenshot_20210628-184032_Chrome.jpg
 
Vi bestilte vogn i dag :joyful: gikk for Uppababy Vista. Veldig fornøyd med kjøpet. Kom frem til den vognen pga den passer best til mannen som er veldig høy :)
 
Noen som har noen tanker om bugaboo fox2 vs. Britax smile 3? :D
Fortsatt samme tanker som jeg skrev over her, men har jo minimalt med erfaring fra de begge da! Kun trillet litt med venninner som har de ulike, samt prøvd litt i butikk. Men står på mitt om at jeg føler Fox2 er en poppisvogn, og priset deretter:p Jeg har en venninne som hadde emmaljunga til første. Hun SKULLE ha Fox2 til andre nå, for den hadde enkelte bedre funksjoner som; beltet i sittedelen kan festes uten at man trenger å «tre» armen gjennom, den har lengre kalesje, den er lettere, tar litt mindre plass. Så fortalte jeg at vi sterkt vurderte Britax smile3, og den hadde hun ikke hørt om engang:hilarious: Altså, en vogn som har vært best i test de siste årene? Har du ikke hørt om?? Ooog som har omtrent de samme funksjonene som listet opp (kalesjen på liggedelen går ikke like langt ned er vel eneste)? Daaa føler jeg kjøpet av Fox2 er fordi den er mer poppis:p Vi kjøpte iallfall Britax smile3 nå i forrige uke, fikk den til -20% på Mimmis så betalte 7200kr for den i beige:D men et hot tips hvis dere ender på Bugaboo så er det -20% på alt av Bugaboo hos BarnasHus ut lørdag:joyful:
 
83F00370-BAF1-4971-AD24-3148609C6B78.jpeg Akkurat gått til innkjøp av Bugaboo fox 2 i fargen taupe.
Veldig usikker på hvilken farge jeg skulle ha..men har hatt Bugaboo sist vognperiode og prøvd litt andre også…men syns den har desidert best funksjoner og er finest:love7

hilsen Desembersniker:facepalm:
 
Her blir det babyjogger city elite:happy: Samme vognen skal brukes på nr 3 nå:p Kjøper ikke ny når den ser like fin ut, og jeg var veldig fornøyd med den:happy::joyful:
 
Jeg bruktkjøpte en 2019 Emmaljunga Nxt90f med Premium bag, myggnett, regntrekk, stelleveske og ekstra fottrekk til sittdelen, i veldig god stand. Fikk den for bare 6000,- Jeg er SÅ fornøyd med det kjøpet. :)
 
Back
Topp