Vogn

Mrs.B

Glad i forumet
Febbisbebbis'18
Påskekyllingene 2020
❤Januarlykke 2022❤
Hvis alt går bra med mageboer vil det være 1 år 10 mnd mellom de to minste. Noen som har to tette og hvordan løser dere det med tanke på vogn? En på under to vil fortsatt sitte i vogn når mini kommer så lurer på om det er bortkasta penger å kjøpe dobbelvogn

Mine er akkurat 2 år mellom, og eldste sov fortsatt i vogn da minste kom. Kjøpte Bugaboo Donkey og var i grunnen fornøyd med den. Etter hvert som eldstemann sluttet med dagsoving, gikk vi over til Babyjogger city select lux. Veldig glad i denne vogna fordi da kan man bruke «jump seat» og slippe søskenbrett. Den er litt «stivere» å kjøre, men gull verdt at den ikke er så bred. Den tar også liten plass i bil (jeg kjører en Mini), jeg får med understell + to seter i den. Så den vogna anbefales. Skal dog sies at selve trillekomforten er bedre på Bugaboo Donkey. :)

Det blir 14 mnd mellom våre, vi skal ha søskenvogn men har ikke helt bestemt oss for hvordan. Er jo så mye å velge mellom:bored: Men vi har sett på Bugaboo Donkey 3 Duo og Emmaljunga Twin, så tror nok det blir en av de:happy: Håper bare vi kan finne noe fint brukt på finn så vi kanskje kunne fått det noe billigere, er jo så ekstremt dyrt!

Mini vil være 2år og 8/9mnd. Ville dere kjøpt søsken vogn eller brett? :) Han er veldig glad i vogna per nå :p men det kan kanskje fort endre seg når han begynner i bhg?

Mini vil være 2år og 8/9mnd. Ville dere kjøpt søsken vogn eller brett? :) Han er veldig glad i vogna per nå :p men det kan kanskje fort endre seg når han begynner i bhg?
Veldig usikker jeg også :) de koster jo skjorta de søskenvognene :eek:

Veldig usikker jeg også :) de koster jo skjorta de søskenvognene :eek:
Ja! så veldig kjipt å kjøpe søskenvogn også vil han ikke en gang sitte i den :p Bortkasta penger..

Varierer jo veldig, min datter er 2 år nå. Hun sluttet meg vogn når hun sluttet å sove i den. Det var vel i januar en gang. Så rundt 4 mnd før hun ble 2 år.:p Hun kan godt sitte i vogn, men helst ikke:facepalm: Hun vil bare gå selv..

Har bumbleride indie twin til våre med 2 års mellomrom. Elsker den vogna!!! Den kommer inn vanlig dør, buss osv. Har vært gull verdt med to tette :)

Vi kjøpte bugaboo donkey når vi vente nr to. Da skulle eldste egentlig være 2.5, men så ble det 3,5 isteden. Var og er fortsatt veldig glad i den vognen. Var veldig deilig med vogn til begge på sommeren når jeg var alene i tre uker+ i Dyreparken. Nå bruker jeg den med kurven og syns det er supert siden jeg ikke kjører å handler. Selvom aldersforskjellen blir litt mindre mellom nr to og tre tror jeg det blir mindre bruk for den denne gangen. Barn er så utrolig forskjellig.
Jha ser jeg er engasjert i vogn :p

Jeg vurder også søskenvogn da det blir under 2 år i aldersforskjell på våre. Jeg er så usikker på hva jeg skal se etter, om vi skal gå for en av de dyre eller bare kjøpe en av de rimelige. Som flere sier så må det jo være veldig surt å svi av en månedslønn på en vogn som ikke blir brukt. Samtidig så har jeg så veldig lyst til å trille mye mer neste permisjon. Sukk..
Glad det er noen måneder igjen å finne ut av det :hilarious:

Jeg vurder også søskenvogn da det blir under 2 år i aldersforskjell på våre. Jeg er så usikker på hva jeg skal se etter, om vi skal gå for en av de dyre eller bare kjøpe en av de rimelige. Som flere sier så må det jo være veldig surt å svi av en månedslønn på en vogn som ikke blir brukt. Samtidig så har jeg så veldig lyst til å trille mye mer neste permisjon. Sukk..
Glad det er noen måneder igjen å finne ut av det :hilarious:
Her blir det 14 mnd mellom og det blir nok Bugaboo Donkey 3 Duo på oss, har forelsket meg helt i den! Liker spesielt godt at den kan brukes både som enkelvogn og dobbeltvogn, så vi kan fint bruke den til minste når eldste ikke lengre vil sitte i vogn:happy:

Hvis alt går bra med mageboer vil det være 1 år 10 mnd mellom de to minste. Noen som har to tette og hvordan løser dere det med tanke på vogn? En på under to vil fortsatt sitte i vogn når mini kommer så lurer på om det er bortkasta penger å kjøpe dobbelvogn
Du kommer til å angre om du kjøper bare enkeltvogn. Mine er det to år imellom, og jeg skiftet kjapt til søskenvogn. Jeg har prøvd mange og vil anbefale bugaboo donkey. Den var veldig lett å manøvrere med to unger i.

Jeg hadde to barn med 1 år og 9 måneder imellom. Hadde egentlig tenkt til å kjøpe søskenvogn, men arvet en - så bestemte oss for å bruke den i starten mens vi så an behovet. Er veldig glad for at vi ikke kjøpte søskenvogn, for selv om jeg trodde behovet var der - så var det absolutt ikke det. For oss viste det seg å være langt mer praktisk med to separate vogner, og ståbrett med sete på den ene. Eldstemann var i barnehagen på dagen, så de fleste trilleturene ble med minsten alene. Når vi var på turer i helgene eller i ferier, så var vi alltid flere voksne til å trille uansett. Barna hadde også ulike soverutiner, noe som gjorde det praktisk med separate vogner. Mitt tips (ved mindre du vet at du skal være mye alene med to barn, f.eks. trilling t/r barnehagen): se an behovet etter fødsel. Butikkene er åpne da også, og vogner kan fås på kort varsel:happy:

Har bumbleride indie twin til våre med 2 års mellomrom. Elsker den vogna!!! Den kommer inn vanlig dør, buss osv. Har vært gull verdt med to tette :)
Samme her. Den vogna er så god. Jeg har vår ennå i tilfelle det blir to tette en gang til for noen i familien :)
Eldste min hadde aldri godtatt å gå fra to år. I tilfelle hadde han løpt det han orket og forsvunnet fra meg konstant.
Vi brukte den vogna på tur (feks dyreparken) til eldste var 5,5 år. Den var vel verdt pengene :Heartred

sniker fra februar :)

Her blir det 15 mnd mellom og har lurt på om vi skal ha søskenvogn eller bare to enkle vogner. Blir en del alene på dagtid. Men tenker jeg venter litt til å ser det Ann hvordan eldste er når det nærmer seg. Eventuelt så har vi en emmaljunga nå å den kan vel man kjøpe en ekstra del til så kan man bruke den med 2 slik jeg har skjønt det?

Blir 19mnd mellom mine. Her skal hun helst sitte i meis eller bæresele og se, og sover kun en liten lur i vogna om dagen nå. Sånn som det er akkurat nå, virker det som for oss at det ikke er noe behov, men vurderer stadig. Så vi kommer til å se ann behovet etter nr2 er komt. Er så dyrt å kjøpe en vogn man evt ikke får bruk for:hilarious: Men følger tråden, er så kjekt å se andre siden erfaringer og hva som anbefales:happy:

Men flere jeg vet om anbefaler i hvertfall Bugaboo Donkey:happy:

Back
Topp