Vogn

En tråd i 'September 2019' startet av lucky80, 25 Mar 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Polying Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Snøfnuggene 2018

Absolutt enig. Har City Mini GT. Digger den.

2. Mikaela89 Glad i forumet Septemberbarna 2019

Vi har mer eller mindre bestemt oss for Britax smile 2. Kjenner flere som er fornøyde med den og har fått testet den litt. :) Syns den virker bra! Liker at det er god plass i den kurven under, at barnet er plassert litt høyt i vognen, lett å styre osv. I tillegg syns jeg prisen er grei.

3. Polying Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Snøfnuggene 2018

Vi så på den til førstemann, men ente opp med Britax Go Next. Den føltes mer solid, ikke så plastikk i følelsen, og fjærene kjentes bedre ut. Men Smile er sykt mye billigere, så det er jo et viktig argument sånn i seg selv.

4. Lynna19 Flørter med forumet

Jeg har kjøpt vogn i dag. Tanken var egentlig å kjøpe brukt og å vente til nærmere termin, men nå var denne vogna på tilbud. Håper jeg, samboeren og bebyen blir fornøyd med den. Har pratet med andre som er det så da er det bare å håpe. Ny og fin er det ivertfal synes jeg :)

5. Lovesome Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP

Vi har babyjogger city elite etter datteren vår, utrolig fornøyd med den vognen :)

• Liker Liker x 1
  6. Miliane88 Elsker forumet Septemberbarna 2019 Januar 2017

Hvilken vogn kjøpte du? :)

7. Lovesome Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP

Jeg har mondial i hvitt skinn, eller i creme. den er like fin i skinnet etter mange år:)

8. Lynna19 Flørter med forumet

Jeg har kjøpt Emmaljunga NXT90. Håper jeg har valgt riktig vogn.

• Liker Liker x 2
  9. Mini3 Betatt av forumet Septemberbarna 2019

Vi har kjøpt en brukt Stokke Trailz. Den hadde sprukket håndtak, men da jeg skulle kjøpe nytt fikk jeg beskjed å reklamere. Har sagt i fra at vi ikke hadde kvitering eller noe, men det gjorde visst ingenting. De hentet vogner, fikset håndtaket og hjula forran (var visst noe feil med de også). Fornøyd!!!!

• Liker Liker x 3
  10. Peanut2018 Gift med forumet Septemberbarna 2019

Det var jo helt super service! Kjempeflott. :D

• Enig Enig x 1
  11. Miliane88 Elsker forumet Septemberbarna 2019 Januar 2017

Wow for en service! :)

• Enig Enig x 1
  12. Mikaela89 Glad i forumet Septemberbarna 2019

Syns ikke smile virker så plastikk i følelsen jeg :)

13. Karo91 Forelsket i forumet Septemberbarna 2019

I går ble det kjøpt emmaljunga super viking :woot: vi er avhengig av vogn som vi kommer oss frem med uansett vær og føre. Kjenner flere som har vært fornøyd med denne vognen! Det sto mellom denne og Edge duo (med outdoor understell), men ble super viking siden sportsdelen kan brukes mye lenger enn på Edge duo.

• Liker Liker x 1
  14. Lizzy78 Elsker forumet Septemberbarna 2019

Emmaljunga mondial deluxe. ( m/de store faste hjulene)
    Vi bor på landet og det var den vogna som dekker våre behov best.
    Har lyst på ett enkelt understell bare for å klikke bilstolen på ved «storby shopping», men får se. Har hatt emmaljunga før og var veldig fornøyd.

• Liker Liker x 1
  15. lucky80 Flørter med forumet Septemberbarna 2019

Flere innspill på vogn?

16. Stjerneskuddene Forelsket i forumet Septemberbarna 2019

Jeg har ikke begynt å se på vogner enda, men har merket meg at her vi bor har nesten alle bugaboo Fox. Tenker at det må være en bra byvogn når såååå mange gravide har falt ned på samme valg...

17. Mammsn Glad i forumet Septemberbarna 2019

Jeg gikk på en liten vogn smell, som vanlig :p
    Den billige simo vogna jeg skulle ha i tillegg til baby joggern ble til ei emmaljunga mondial de lux med store faste hjul til over 5000,- :facepalm::hilarious:
    Men den er veldig fin ❤️:facepalm::facepalm:

• Liker Liker x 2
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  18. Mom87 Flørter med forumet

Vi har kjøpt Stokke Trailz :love7

• Liker Liker x 1
  19. Pinkytiger Blir kjent med forumet

Står mellom Stokke Trailz og Bugaboo Fox. Noen som vil dele erfaringer? :)

20. racheyrayray Glad i forumet Septemberbarna 2019

Her ble det simo kombi vogn ( kjøpt av venninne ) god å trille, og god størrelse til voksende baby.
    Fornøyd med valget foreløpig

• Liker Liker x 1

Del denne siden