Vogn

Glad_mamma

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Hvilken vogn skal dere ha til februar babyen? Og hva skal dere ha i vogna?

Jeg har Britax go big, og har dun pose til å bruke:) og ullteppe.
 
Vi har kjøpt Silver Cross Sleepover duo, og Easygrow Exclusive vognpose (dun og ull) :)
 
Hos oss ble det en TFK Joggster Twist med ligge- og sittedel. Fikk en veldig pent brukt på finn.no til under tusen kroner. Oppi skal vi ha en helårs vognpose i ull med dyneinnlegg som kan taes inn/ut alt ettersom hvilken årstid det er. Håper vi kommer til å bli fornøyd med det :)
 
Har en babyjogger City elite med voksipose i ull. Spørs om den posen blir litt voldsom i starten, men tenker uansett å bruke mest bæresjal de første mnd i alle fall. Får se om vi går for en brukt ekstravogn når han skal over i sittedel, for er noen mnd der jeg savna å kunne ha eldste vendt mot meg, for det funker ikke med den vogna vi har nå.
 
En brukt emmaljunga edge duo ble det på oss (arvet fra kusina til henne i magen:)). Har lammeskinn til å ha på toppen av madrassen og voksipose i ull. Kommer jo an på hvor kald vinteren blir også hva som må til tenker jeg:)
 
Har emmaljunga mondial deluxe, med lammeskinn til å ha oppå madrassen og en easygrow grandma vognpose med dundyne :)
 
Har arvet en Simo som er i flott stand i forhold til at den er over 10 år. Kan vendes begge veier, noe jeg savnet med min første baby ;)
Har lammeskinnspose og dunpose, ullpose og ullfrotte pluss 2 poser i fleece (mye arvet ja, heldig :joyful:) Aldri brukt dyne i vogna da de blir "rå" føler jeg selv. Så er helt klar for vinter og vår og høst og neste vinter :hilarious::hilarious: har også bilstolpose og en del gode varme dresser til babyen. Ikke min første vinterbaby ;)
 
Har sjekket litt på Finn og synes nok at Emmaljunga virker lovende... Med mindre der er noen klare ulemper med den type vogn/merke så tror jeg at vi hvertfall går for den.... :) Liker de vognene med like store hjul fremme og bake..:smug:
 
Her falt valget på Emmaljunga NXT 60 eco :) Vi har hund, og understellet på vognen er så lite at det går ved siden av hundeburet i bilen ;)
 
Jeg har kjøpt Stokke Trailz og har tenkt å ha lammeskinn og dunpose (easygrow nature) i vognen.
 
Vi har Emmaljunga duo vogn, vet ikke hvaa den heter da den er kjøpt pent brukt av ei venninne. Også har vi babyjogger City Elite. Har kjøpt Easygrow Nord, en dunpose med ull i. Samt at vi har jo den Voksi Move-posen som er for bilstol- men tenker den kan fint brukes den første tiden når babyen er så liten uansett. Har også kjøpt en Voksi Urban brukt av ei venninne. Men den skal brukes i bhg når den tid kommer. Blir nok brukt som evt reserve før den tid, hvis det blir behov for å vaske Easygrow-posen :)
 
Har en Krasnal Citygo, og tenkte å ha lammeskinn og vognpose i dun samt dyne eller teppe over.
 
Emmaljunga Edge Duo etter storesøster. Har en varm og god pose fra 80-tallet som vi skal ha, samt et nytt strikket teppe.
 
Back
Topp