Vogn!!

Iris79

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
Jeg har kjøpt med en brukt emmaljunga, 2014 modell med bag og sportsvogndel. Denne vogna er diiiiger og vanskelig å legge sammen og tung. Så jeg tenkte å bruke denne til trilleturer og slikt, ikke til å ha sammen og legge i bilen. Derfor er jeg på utkikk etter en mindre og enklere vogn som er lett og tar minimalt med plass i bilen og som kan brukes med bilstol på. Er det noen som har tips til vogn? Rimelig forvirra i vognuniverset[emoji33][emoji23]
 
Jeg har kjøpt med en brukt emmaljunga, 2014 modell med bag og sportsvogndel. Denne vogna er diiiiger og vanskelig å legge sammen og tung. Så jeg tenkte å bruke denne til trilleturer og slikt, ikke til å ha sammen og legge i bilen. Derfor er jeg på utkikk etter en mindre og enklere vogn som er lett og tar minimalt med plass i bilen og som kan brukes med bilstol på. Er det noen som har tips til vogn? Rimelig forvirra i vognuniverset[emoji33][emoji23]
Da ville jeg først å fremst kjøpt den bilstolen som passer for dere, å i deres bil, for så å gå utifra den for å finne en enklere vogn-utgave:) ikke alle bilstoler passer i alle biler med tanke på hellning. Noen må man droppe isofix/beltebase på pga bilsetenes vinkling osv :)
 
Jeg har kjøpt med en brukt emmaljunga, 2014 modell med bag og sportsvogndel. Denne vogna er diiiiger og vanskelig å legge sammen og tung. Så jeg tenkte å bruke denne til trilleturer og slikt, ikke til å ha sammen og legge i bilen. Derfor er jeg på utkikk etter en mindre og enklere vogn som er lett og tar minimalt med plass i bilen og som kan brukes med bilstol på. Er det noen som har tips til vogn? Rimelig forvirra i vognuniverset[emoji33][emoji23]


Akkurat det samme tanke her :) Og vi tenker kjøpe liten vogn og bilstol samtidig :)
 
Er veldig fornøyd med babyjogger city elite, den er superenkel å slå sammen, tar minimalt med plass av alle vognene vi prøvde samtidig som den er robust på alle typer terreng. Klarer fint å slå den sammen med en arm og få den opp og inn i bil selv med dårlig rygg. Babyjogger har forskjellige vogner, men sammenlegging av vogn er den samme. Ligger video på YouTube :)
Mitt krav sist var at jeg skulle kunne ha med meg hundebur, barnevogn, unge og hund samtidig som jeg skulle kunne navigere alt, ingen problem :)
 
Stokke trailz landet jeg på, veldig fornøyd så langt :)
Valgte også besafe modular stokke modellen som bilsete, så den passer rett på vognen uten adapter :)
men ja, veldig lett å bli forvirret..
 
Back
Topp