Vogn

Spire3

Blir kjent med forumet
noen som har kjøpt vogn enda og har noen gode tips . Vi ble litt ivrige å kjøpte vogn veldig tidlig , det er en emmalijunga vogn , hadde samme merke med de andre barna og var veldig fornøyd men da hadde jeg et helt annet behov . Kommet frem til at den blir i det største laget og tar veldig mye plass i bagasjen . Lurer på om noen har tips til en fin god vogn , som ikke er så stor ? :)
 
Ble Emmaljunga her så har ingen tips til andre vogner dessverre [emoji28]
 
Vi har kjøpt Stokke trailz. Vi droppet emmaljunga fordi vi syntes den ble veldig stor. Bugaboo Buffalo/fox blir enda mindre enn Stokke når den legges sammen
 
44E7D033-97ED-46BC-AAF7-65DCF8CBF71E.jpeg Vi har Teutonia Prestige Duo vogn. Lett å trille, enkel å slå sammen, slipper 2 vogndeler. Har hatt denne til prinsessen i 2007, kjøpte ny til prinsessen som kom i 2013, den har vi tatt vare på og skal bruke igjen nå :) :) Ikke den vognen som høres mest om, men vi er veldig fornøyde med den :D
 
Hva er behovet da ift å ha vogna med i bilen?
Har hørt om mange på forumet som har en mindre vogn nesten boende i bilen til når man er på farten og hovedvogna hjemme...
 
Kva med emmaljunga nxt90f? Den er ganske mykje mindre sammenlagt[emoji6] liker sittedelen til denne mykje bedre enn bugaboo fox..
 
Hva er behovet da ift å ha vogna med i bilen?
Har hørt om mange på forumet som har en mindre vogn nesten boende i bilen til når man er på farten og hovedvogna hjemme...
Jeg har god plass men mannen har 7 seter å da er ikke bagasjen i det største slaget når vi skal på turer osv . Men vi var på barnashus å så på Stokke scoot istad ,den tok hvertfall ikke så stor plass . Men må se litt til
 
Jeg har god plass men mannen har 7 seter å da er ikke bagasjen i det største slaget når vi skal på turer osv . Men vi var på barnashus å så på Stokke scoot istad ,den tok hvertfall ikke så stor plass . Men må se litt til
Prøv dere frem.
kjenner folk med 7-seter bil og 5 av dem i bruk som blant annet pakker i felles koffert for å bruke som bord til noen for også å få bedre plass og bedre pakking av bil sånn sett.
Vi foretrekker pakke i bager og vurderer få tak i nett til når vi må pakke litt høyere i bagasjerommet. Har 7 seter med 5 seter i bruk snart
 
Back
Topp