Vogn

Maispire2018

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Mailykke 2018
Noen som har hatt Bergsteiger Capri kombi vogn? Er den god? Må kjøpe meg ny (brukt) vogn til lille. Er litt grønn på det området så blir glad for tips. Hadde ei brio vogn til de andre to, men den var eg veldig misfornøyd med så gleder meg til å ha en annen vogn denne gang.

Har ikke hatt den nei, men superhappy med vår Mountain Buggy Terrain [emoji4] Om du føler deg helt grønn på området anbefaler jeg deg å ta en tur innom en butikk, få de ansatte til å hjelpe deg å finne en vogn som passer dine behov [emoji1] og så får du prøvetrillet i samme slengen [emoji106]

Har ikke erfaring med den vognen nei, men anbefaler deg å undersøke mer før du tar valget. Jeg hadde ikke kjøpt den vognen visst ikke noen jeg kjenner kunne anbefalt den, men det er nå meg [emoji6]
Det spørs jo også på hvilke kriterier du har for en vogn [emoji4]

b2e747721f2a79c0d996b68fd94ea14a.jpg

Vi kjøpte ny brukt vogn på Finn idag! Må bare få kjøpt en ekstra bag del så den passer til tvillingene! Men tror jeg skal spare de pengene nå i desember og kjøpe på ny året!

Kan jo være greit å nevne hvilke krav man har til noen som jobber i en babyutstyrs butikk, så kan de komme med anbefalinger.. Kan jo hende du finner noe brukt som ligner?:)

Takk for svar og tips :)

Back
Topp