Vogn

Så på den med første, men bagen er fryktelig liten!

Jeg har ikke erfaring med britax go next, men har selv brio go 2013 mod. Det er samme vogn (før de byttet navn), og er stort sett veldig fornøyd! Vogna er jo stilren og utrolig fin å se på synes jeg. De har utbedret kalesjen med utbrettbar solskjerm blant annet.. tommel opp!! ;)
Bag'en kunne gjerne vært større. Og det er jo en ulempe for oss med maibaby, når kulda kanskje kommer i september og vi trenger tykkere vognpose.
Sittedelen kan ikke legges ned så den blir helt flat, noe ihvertfall jeg irriterte meg litt over.. men ellers, en kjempegrei vogn!! Supert at sittedelen kan snues! Gutten min rakk ikke å vokse ut av sittedelen før vi slutta å bruke vogna :)

Har ei venninne som har den, og hun er veldig fornøyd med den. August-baby, ikke hatt noen problem med str på bagen. Men det spørs jo selvsagt på hvor lenge du tenker å bruke bag da.. Vi byttet til sportsdel når jenta vår var 7/8 mnd (vi har Bugaboo Buffalo da) :)
Men du bør kjøpe til større framhjul enest, da de er veldig små.. Blir lettere å gå på grus/snø ;)

Hadde og Brio go 2013 modell. Superfornøyd. Synes egentlig ikke baggen er så liten jeg. Eneste jeg savnet på den vognen er som nevnt at ryggen ikke kunne legges flatt. Men det kan den på Brio go big. Så hadde mye heller sett på den, større svingbare hjul og flat liggestilling, da kan en evt legge vinterpose i sportsdelen om en synes baggen blir liten..

Takk for svar! Var å prøvde i butikk her i helgen. Liker vognen veldig godt, men utfordring med å få plass i bagasjerommet på en liten Toyota Yaris. Gikk imidlertid når bakhjulene ble tatt av.

Back
Topp