Vogn :)

Var å skikket på vogner sammen med mamma i går- utrolig koselig. Det et min familie sin første lille så her blir det stas for mange :) har et godt lye for stokke traiz i grå :)
 
Tror nesten jeg har bestemt meg nå altså, for TFK joggster twist lite.
Har lagt inn varsel på prisjakt.no, så kjøper jeg når den er billig nok.
Man kan følge med på prisstatistikk der, og den har vært nede i 3999 flere ganger i år.
Er lite av den på finn.no og der ligger de gjerne til over 4000 kr, så da gidder jeg ikke kjøpe brukt.

Men skal ha multi x bag til, og den kjøper jeg brukt. Der er det store forskjeller i pris og mye penger å spare.
 
Jeg er fortsatt usikker, og står mellom smile2 og indie. Det er utrolig at jeg kan henge meg så opp i det når det er så lenge til den trengs :hilarious: Nå som jeg blir hjemme en uke så blir jeg vel å ta helt av på letingen :p
 
Tilbud kun for de som kan handle i Oslo, Trondheim, Stavanger , på barnas hus. Om noen er klar for å kjøpe så tidlig, og ønsker denne.
 

Vedlegg

  • IMG_7916.PNG
    IMG_7916.PNG
    284,3 KB · Visninger: 54
Helt sant sinnsyk stiv pris..så må man vel ha vognposer fra bugaboo også..
Vil tro det funker med "hvilken som helst" vognpose altså. Men utrolig hvor mye dill og ekstrautstyr man liksom bare måååååååå ha:smiley-ashamed008 (underforstått - ikke egentlig, bare kjøpegalskapen som tar overhånd avogtil)
 
Ja den var helt nyyydelig!!! Men for stiv pris for meg :/
Ja, for meg og, men vi er så heldige at mamma kjøper vogna til første barnet. Det har mine andre søsken fått, men tror prisen er på kanskje 10-12 000. Tenker jeg heller legger til resten, for den vogna var bare helt, helt perfekt! Og jeg tenker jo vi har samme vogna til alle barna, så det blir jo et engangsbeløp.

Jeg virkelig rettferdiggjør den prisen for meg selv :p
 
Åååh, herregud!! Stokke har lansert en ny farge i Stokke Trailz, og jeg bare MÅ ha denne!! :excited001

Det er limited edition, så hvis du vil ha den bør du ikke vente for lenge. Heldige som får vogn:)
 
Ja, for meg og, men vi er så heldige at mamma kjøper vogna til første barnet. Det har mine andre søsken fått, men tror prisen er på kanskje 10-12 000. Tenker jeg heller legger til resten, for den vogna var bare helt, helt perfekt! Og jeg tenker jo vi har samme vogna til alle barna, så det blir jo et engangsbeløp.

Jeg virkelig rettferdiggjør den prisen for meg selv :p
Tror du må skyndte deg isåfal. Bergen fikk under 10stk av denne vognen. Barnashus fikk 3 og babyshop fikk 2 såvidt jeg vet. Og den er ikke bestillingsvare. Den er i butikken nå og du tar den med samme dag hjem.
 
Det er limited edition, så hvis du vil ha den bør du ikke vente for lenge. Heldige som får vogn:)
Tror du må skyndte deg isåfal. Bergen fikk under 10stk av denne vognen. Barnashus fikk 3 og babyshop fikk 2 såvidt jeg vet. Og den er ikke bestillingsvare. Den er i butikken nå og du tar den med samme dag hjem.
Ånei! :( Da blir det ikke denne vogna allikevel. Ikke aktuelt å kjøpe vogn må, er jo ikke 12 uker engang!

Men takk for info dere! :)
 
Ånei! :( Da blir det ikke denne vogna allikevel. Ikke aktuelt å kjøpe vogn må, er jo ikke 12 uker engang!

Men takk for info dere! :)
Kan jo hende du har flaks at noen selger den pent brukt før sommeren. Eller at det kommer en enda finere farge.
De fleste butikker har mulighet for at man kan kjøpe utstyr og ha det lagret/ikke hente før fødsel tilfelle det skjer noe. Vet ikke hvor mye man da må betale i forkant eller hvor lenge man kan ha stående, eller om det gjelder også limited edition varer, men du kan jo spørre..?
 
Ånei! :( Da blir det ikke denne vogna allikevel. Ikke aktuelt å kjøpe vogn må, er jo ikke 12 uker engang!

Men takk for info dere! :)

Jeg kjøpte denne vognen! Kunne ikke gå glipp av den! Jeg var bare 10+4 når jeg kjøpte ellernoe! Men var veldig skummelt! :eek:
 
Sikler på Bugaboo altså. Må bare ut i butikk og titte og trille og se hva sambo sier. Og så er spørsmålet donkey eller cameleon eller buffalo...
Vi hadde Cameleon til storebror her, og er kjempefornøyde. Nå er den veldig godt brukt, han sov nesten bare ute så den har vi virkelig fått kjørt. Har veldig lyst på Buffalo, det ser ut som at de har endra på en del ting i forhold til Cameleon, men vi kommer nok til å "bruke den opp" og så er vi heldige og får kjøpe en Babyjogger City Mini GT av noen venner. Skal levere understellet til bugabooen inn på service så den blir stramma opp litt, også. Anbefaler den absolutt, men tror jeg hadde valgt Buffalo. Eller kanskje Donkey, men bare på grunn av den handlevogngreia på sida ;)
 
Litt svak for den stokke i limited edition, men her må jeg ha en mer robust vogn som fint klarer mye snø. Så her ender vi nok opp med emmaljunga edge duo. Foretrekker fire like store lufthjul. De med mindre hjul kan ikke måle seg på vinterføre som de mer robuste. Hatt brio happy kombi tidligere. Elsket den vogna ❤ men den ble brukt opp :D
 
Back
Topp