Vogn :)

Det lønner seg å følge med litt. De aller fleste butikker har tilbud fra tid til annen.
Jeg har gjort bra kjøp i mange nettbutikker.
Ellers er det jo Babycare, Babyshop og Barnas hus som er er de store kjedene.
Kan være greit å kjøpe der om du vil ha muligheten til å gå innom og be om hjelp.
Når det gjelder utvalg i butikk synes jeg Barnevognhuset Rudo har stort utvalg.

Takk for tips :D tenkte kanskje å dra på butikk å få litt hjelp å få se vognene ordentlig før jeg løper hjem å finner tilbud på nettet :smiley-ashamed005
 
Har lyst på Stokke Trailz jeg :) har hatt lyst på den vogna siden jeg så den for første gang! Så da blir det den er jeg ganske sikker på :)
 
Har lyst på Stokke Trailz jeg :) har hatt lyst på den vogna siden jeg så den for første gang! Så da blir det den er jeg ganske sikker på :)

Jeg og snuser litt på Stokke Trailz, har lest mye bra om den, og synes den er fin å se på også. Rop ut om du kommer over noen gode tilbud! Ser det er ca 12 000 kr for understell, bag og sittedel :)
 
Hvis dere skal ha emmaljunga er det lurt å se på vogn i Sverige :) vi kjøpte vår i Arvika, sparte masse på det :)
 
Jeg og snuser litt på Stokke Trailz, har lest mye bra om den, og synes den er fin å se på også. Rop ut om du kommer over noen gode tilbud! Ser det er ca 12 000 kr for understell, bag og sittedel :)

Ja du og! Tenker å følge med på alle babybutikkene når det nærme seg Black Friday ! :D er jo ganske tidlig å kjøpe vogn når jeg er 12+3 , men om vi sparer noe på det så vil jeg heller det :p
Men jeg tenker også at om det ikke er så bra pakkepris når jeg skal kjøpe så kan jeg bare kjøpe understell og bag i første omgang. Så kan jeg kjøpe sittedelen etterhvert kanskje? :)
 
Ja du og! Tenker å følge med på alle babybutikkene når det nærme seg Black Friday ! :D er jo ganske tidlig å kjøpe vogn når jeg er 12+3 , men om vi sparer noe på det så vil jeg heller det :p
Men jeg tenker også at om det ikke er så bra pakkepris når jeg skal kjøpe så kan jeg bare kjøpe understell og bag i første omgang. Så kan jeg kjøpe sittedelen etterhvert kanskje? :)

Lurt! Fleste butikkene har jo super salg black friday :D har det vært opp til meg så har jeg handlet inn alt nå, elsker å klargjøre og handle inn
 
Jeg får enten Bugaboo Cameleon eller buffalo, men vet ikke helt hva jeg skal velge.
Jeg har en Brio Smile fra før, og bagen på den er aldri brukt en gang.
 
Jeg og snuser litt på Stokke Trailz, har lest mye bra om den, og synes den er fin å se på også. Rop ut om du kommer over noen gode tilbud! Ser det er ca 12 000 kr for understell, bag og sittedel :)
Stokke, Bugaboo og Emmaljunga er aldri på salg... De har skjønt at folk venter med å kjøpe til det kommer på salg, så da har de fast pris.
Egentlig ganske lurt av dem, for det var sånn Brio og Simo gikk konkurs.
 
De er vel ganske lure sånn sett men ei jeg kjenner kjøpte stokke til 25% tenker en del nettsider har julekalender frem mot jul, så krysser fingrene likevel :D
 
De er vel ganske lure sånn sett men ei jeg kjenner kjøpte stokke til 25% tenker en del nettsider har julekalender frem mot jul, så krysser fingrene likevel :D
Ja, men det er ikke lenge siden Stokke endret policyen sin på det. Dessverre, hadde jeg visst om at de skulle endre så hadde jeg garantert kjøpt da de var på 30%.
Man ser det tydelig på bruktmarkedet også, de ligger forholdsvis høyt i pris der også.
 
De er vel ganske lure sånn sett men ei jeg kjenner kjøpte stokke til 25% tenker en del nettsider har julekalender frem mot jul, så krysser fingrene likevel :D

Men selv om Stokke har den policyen så kan butikken sette ned produktene for det om - men da bruker de det som salgs triks og må legge ut differansen selv for produktet. Men mange butikker gjøre dette for å få kunder inn til butikken deres og ikke konkurrenten , som feks på Black Friday er det ENORM konkurranse blant butikkene :)
 
Tipper dette blir en av de lengste trådene etter hvert som magene vokser..
 
Jeg har en Emmaljunga Edge Duo og en Babyjogger City Elite etter storebror. Elsket Emmaljungaen med bag-delen, men med sportsvogndelen er jeg ganske misfornøyd. Plassen under vogna blir mye mindre for sportsdelen er lavere enn bagdelen. Og jeg synes den er litt stor og tung å manøvrere nå. City Eliten er god å trille, men det er litt for stor avstand mellom hjulene bak, synes jeg. Det er nok fordi det er en joggevogn og skal være stabil. Og så er handlenettet under litt lite/kronglete. Vi hadde flaskebarn noen mnd og da er stellevesken større og tyngre. Og det ble tungvint..... Så nå har jeg egentlig lyst til å selge begge og kjøpe en ny. Men må ta noen runder i butikk for å se hva jeg vil ha..
 
Men selv om Stokke har den policyen så kan butikken sette ned produktene for det om - men da bruker de det som salgs triks og må legge ut differansen selv for produktet. Men mange butikker gjøre dette for å få kunder inn til butikken deres og ikke konkurrenten , som feks på Black Friday er det ENORM konkurranse blant butikkene :)

De har faktisk ikke lov til å sette en lavere pris på hverken stokke eller Bugaboo :) litt som Ferrari, går for å være eksklusiv, aldri på salg ;-)
 
Bruke Edge duo'en vi har etter snuppa, hu bruker nesten ikke vogn lengre :)
 
Vi har urban jungle som er brukt til de 2 vi har så den blir brukt igjen
 
Hva tror dere om vognbehov ved 2 år mellom? Er så usikker på om jeg skal ha ståbrett eller søskenvogn. Evt. trille til støstemann og minste i bæresele.. Noen som har barn med 2 års forskjell?
Absolutt søskenvogn vi hadde det ikke i starten 22mnd mellom våre. Han var ikke interessert i vogn lenger så vi droppet søskenvogn. Men med en gang lillebror ble født ble han veldig glad i Vignen igjen. Er også super praktisk hvis du skal ha barna hjemme alene:)
 
De har faktisk ikke lov til å sette en lavere pris på hverken stokke eller Bugaboo :) litt som Ferrari, går for å være eksklusiv, aldri på salg ;-)
De salgstriksene er ofte at man f.eks. får vognpose med på kjøpet eller lignende :) har også lagt merke til at de merkene ikke settes ned. Men fjorårsmodellene og eldre modeller kan iblant settes ned
 
Jeg har emmaljunga edge fra førstemann, og kommer til å bruke den igjen. Med med stor hund og for liten bil, så går ikke det regnestykket opp hvis vi skal noen steder. Derfor har jeg lyst på en ny vogn som er mindre, og samtidig god turvogn. Jeg er kjempeglad i å trille i skogen, så skogsvei og enkel sti bør den klare, og skal vi reise på ferie blir det den vogna som blir med. Det må være full liggestilling og lufthjul.

Står mellom Bumbleride Indie og Britax Smile 2, og selvom jeg har goood tid, så tenker jeg at jeg klarer ikke bestemme meg :p Har dere noen innspill på de vognene, erfaringer?

For meg så er plusset på smile at den har vendbar sportsdel, mens på indie er det mulig og jogge. Må veie opp og ned, men sønnen min foretrakk å sitte fremover da han var liten, og uansett er det gigantisk kalesje på indie til skjerming av inntrykk...
 
Back
Topp