Vogn :)

Har litt lyst på mountain buggy terrain også jeg. Digg med håndbrems og de store hjula! Og så kunne jeg hatt en liten vogn ved siden av. Hadde vært kult med en babyzen yoyo 0+ ved siden av. Men det koster...
 
Vi vurderer den vognen! Hvordan er den på vinter/ grus føre? Har du noe negativt å si om den?:)
Hadde den som lånevogn en god stund, og den er god på vinterføre. Både i snø og på is. :) Jeg har ingenting negativt å si om den. :p
 
Har en emmaljunga city cross med nitro understell (svingbare hjul) kjempe fornøyd med den. Også har jeg babyjogge elite, helt fantastisk vogn og en liten bugaboo bee med Cocoon kjempe greit på kjøpe sentre osv. Men skal selge en av vognene siden vi må ha søskenvogn så har sett på bugaboo donkey men for en pris!
 
Er det noen av dere som vet hvordan størrelsen på babybagen på en BJ City Elite er? Vokser barna veldig fort utav den?
 
Her har vi en bj city elite etter lillemor...vurderer å kjøpe bag til den til nestemann...eneste jeg synes er litt dumt er at sportsdelen kun er vendt fremover Har lurt litt på Emmaljunga nxt90 eller cybex priam ☺Har egentlig lyst til å kjøpe ny vogn
 
Jeg aner ikke hva jeg skal finne på. Har jo en på to år når vi får nestemann, så aner ikke helt hva vi kommer til å trenge... Kjenner ingen som har fått to så tett. :p
 
Bugaboo donkey her regner jeg med! Hadde Bugaboo Buffalo med forrige.. superfornøyd:-D
 
Vi vurderer den vognen! Hvordan er den på vinter/ grus føre? Har du noe negativt å si om den?:)
Jeg har ingenting negativt :) trailz bør velges fremfor crusi, om du skal på mye turer med den. Jeg har i mitt bruk kommet frem over alt. Grus er vertfall ingen problem. Heller ikke slaps på vinteren. Nå har jeg ikke vært på onkli langtur med masse snø da, så vet ikke heeelt der. Alle hjul er svingbare, så du kommer deg overalt :D kan også låse fremhjulene hvis man vil det :)
 
Har Emmaljunga City Cross til 2-åringen, regner med at hun er ferdig med den innen neste kommer. :) Veldig fornøyd med den, men bruker stort sett bæretøy så den ser nesten ny ut. ;)
 
Jeg har en Emmaljunga fra sist og all fornuft sier at vi bør bruke den, men jeg har så lyst på Bugaboo. Så vi får se :p (Har Bee, da.)

Vet egentlig ikke om jeg bør ha søskenvogn? Blir litt over to år mellom dem. Hva tror dere? Noen erfaringer?
 
Jeg har en Emmaljunga fra sist og all fornuft sier at vi bør bruke den, men jeg har så lyst på Bugaboo. Så vi får se :p (Har Bee, da.)

Vet egentlig ikke om jeg bør ha søskenvogn? Blir litt over to år mellom dem. Hva tror dere? Noen erfaringer?
Vi kommer ikke til å ha søskenvogn. Blir 2 år og 4 mnd mellom.
Rekner ikke med guttungen vil sitte så mye i vogn da, heller ett søskenbrett kanskje?:)
 
Vi kommer ikke til å ha søskenvogn. Blir 2 år og 4 mnd mellom.
Rekner ikke med guttungen vil sitte så mye i vogn da, heller ett søskenbrett kanskje?:)

Ja, egentlig det jeg tenker også. Høres lurt ut. :)
 
Vi kommer nok bare til å finne frem igjen Simo Kombi'en etter hun som er født i 2011 :)
 
Denne titta jeg på igår, sykt fin!
Men den er for dyr synes jeg. Og så er jeg i egentlig ikke glad i store vogner.
Jeg tar mye buss, så om det er to store vogner på fra før så hadde jeg ikke kommet på med denne.
Hadde jeg kommet med en liten derimot (som emmaljunga buddy s som jeg har nå) så hadde jeg fått plass:)
 

Vedlegg

  • 1476110670457.jpg
    1476110670457.jpg
    33,6 KB · Visninger: 93
Jeg har prøvd mye! . men tar bare de jeg brukte nå sist :p hadde Brio Happy i starten. Men syntes den var sykt tung . Pluss jeg hadde en baby som NEKTET å ligge i vogn på turer. Men når jeg prøvde sportsdelen gikk d supert Da var han 3 mnd.. ( han låg helt flatt,). Så jeg byttet den ut med BJ City Elite.. fantastisk vogn! Men den irriterte meg grønn da den er brei på bakhjula. Så når jeg brukte den på shopping sto den fast mellom hyller o.l. SÅ jeg bytta til BJ city mini gt. Men syntes den ble for stiv også, så nå har jeg Emmaljunga scooter. Men den kan jo ikke brukes til baby :p Jeg har SYKT lyst å prøve britax go til neste baby. Sving hjul og super demping.. hadde jeg kunne brukt d jeg vil på vogn hadde det blitt bugaboo buffalo.
 
Står mellom bugaboo buffalo, Stokke trailz og emmlajunga Edge duo. Noen innspill?
 
Jeg stemmer for stokke! Veldig fornøyd :happy:
 
Først hadde vi simo kombi til eldste, og jeg var misfornøyd. Stor, tung og upraktisk. Vi skaffet oss Emmaljunga Edge Duo til nummer to. Er veldig fornøyd, og jeg skal absolutt bruke den til nr 3 :)
 
Står mellom bugaboo buffalo, Stokke trailz og emmlajunga Edge duo. Noen innspill?
Bugaboo buffalo og stokke trailz skal vist nok være ganske likt i alle punkter, utenom utseendet. Og etter min mening er stokke sin finest :D jeg stemmer for stokke :)
 
Back
Topp