Vogn

N, mamma til 2 og til en engel

Flørter med forumet
noen som har bestilt trehjuling fra utlandet? Noen gode tips?
Har ei emmaljunga vogn per dags dato som ble brukt på førstemann,men det vi kake har tenkt på til nå er at den ikke går inn i bilen siden vi nå også har et hundebur stående. Så nå spekuler vi i ny vogn, som passer inn. Tenker da trehjuling pluss bag. For eks babyjogger eller TFK men har lite eller ingen erfaring, så tar imot alle tips jeg kan få

Jeg bestilte babyjogger city micro på ebay. Solgte den etter 2 år.

Nå har vi hatt baby jogger city mini i 2 år og kjøpte babyjogger city mini double gt som søskenvogn nettopp.
Har en hardbag som passer på begge 2.
Enkeltvognen ligger i bilen til vanlig

Men nå får du den jo på tilbud mange plasser.

Jeg er veldig fornøyd med tfk i alle fall. Hadde det sist og har kjøpt ny nå.

Vi har hatt TFK med de to andre. Knall fornøyde. Har også hundebur i bilen,dobbeltbur og vi fikk plass til vogna på høykant foran buret. Hadde ike fått plass til annen vogn. Vi har kjøpt fra kiddies24. God service og rask levering. Sparte masse penger som igjen gjorde at vi kunne selge igjen for den prisen vi kjøpte den for ;)

Takk for svar. Ser at det er.en del tilbud rundt omkring her hjemme ogsp, så får se hva vi lander på. Slik som der er m emmaljunga City cross nå. Så får jeg bare understellet ved siden av hundebur, må da stå på høykant og bagen må da inn i selve bilen og det er ikke helt gunstig. Bilen blir rett og slett for liten slik som det er nå, så i stedet for p bytte bil prøver vi å finne en annen løsning.

Vi har hatt TFK med de to andre. Knall fornøyde. Har også hundebur i bilen,dobbeltbur og vi fikk plass til vogna på høykant foran buret. Hadde ike fått plass til annen vogn. Vi har kjøpt fra kiddies24. God service og rask levering. Sparte masse penger som igjen gjorde at vi kunne selge igjen for den prisen vi kjøpte den for ;)
Hvilken tfk vogn har dere? Er en jungel av vogner ute og hver til sitt bruk

Jeg bestilte babyjogger city micro på ebay. Solgte den etter 2 år.

Nå har vi hatt baby jogger city mini i 2 år og kjøpte babyjogger city mini double gt som søskenvogn nettopp.
Har en hardbag som passer på begge 2.
Enkeltvognen ligger i bilen til vanlig

Men nå får du den jo på tilbud mange plasser.
Micro har jeg ikke sjekket ut, skal gå inn p se

Back
Topp