Vogn

*tropisk*

Forelsket i forumet
Hva tenker dere om vogn til babyen? Skal dere kjøpe ny, brukt, eller har dere fra før? Skal dere ha en eller flere vogner?

Jeg har fått tak i en billig brukt 09 mod, men så var jeg innom babycomfort butikken idag og falt helt for en ny emmaljunga vogn, bare helt nydelig❤
Så nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe begge, og ha den brukte stående hjemme hos foreldra mine så vi slipper å ha med vogn i bilen når vi reiser hjem og som barnehage vogn etterhvert. Vanskelig dette:p:p

Jeg hadde etter eldste til yngste, men den ga jeg bort som sovevogn, og understellet er kaputt, så vi tenker nok en ny. Har i tillegg en zapp xtra, sånn liten trille etter yngste.

Vi skal bruke hovedsakelig samme vogn som vi hadde til storesøster om vi får tak i nye hjul. Så er målet å få tak i en brukt søskenvogn i tillegg ▪

Vi skal bruke de vi har. Har vogn dilla så vi har 4 stk. Emmaljunga, babyjogger, bassonbaby og en vogn fra 70 tallet.

Vi har en simo kombi etter første, så vi skal bruke den.

Har ei Brio Smile så eg e utrulig fornøyd med, men må nok ha søskenvogn i tillegg. Har veeeldig lyst på Bugaboo Donkey, men den e så hinsides dyr. Vurdere Kronan syskon og Babyjogger City mini double gt blant anna :)

Back
Topp