Vogn?

Karma27

Forumet er livet
Vet det er tidlig å tenke på, men snuppa mi blir storesøster en snau måned etter at hun blir to år.. Trenger jeg søskenvogn?? Eller kan hun "slutte" med vogn da? Kjøpte ny vogn til hu uka før jeg visste jeg var gravid, teit å kjøpe ENDA en :p mannen kommer til å bli (enda mer) gal!! :p
 
Oh, vi brukte vogna mindre og mindre da vår var blitt to år.. Vanskelig spørsmål egentlig, spørs jo hvor mye den blir brukt? Min datter bestemte seg i den alderen for å slutte å sove på dagtid.. Men det er det jo ikke alle som gjør ;)
 
Vi brukte bare vogn til storebror på to når vi var på tur i helgene, og da var vi som regel to voksne og kunne ta med to vogner. Det var litt tungvindt på feks plandager, hvis jeg ville ut et sted uten bil og toåringen nektet og gå, men den perioden varte ikke så lenge :)
Hadde jeg gått hjemme med begge ungene hadde jeg nok valgt en søsknvogn.
 
Jeg ELSKET søskenvogna når gutta var små. Nesten 20 mnd mellom. Da kom jeg meg masse rundt på egenhånd uten bil. Leverte og henget nesten alltid i bhg med vogna!
 
Det var 21 mnd mellom mine og j kunne ikke klart meg uten!men nå har ikke jeg bil og var mye ute og gikk!!
 
Nå er gutten vår 2, og hvis vi skulle hatt ny baby nå hadde jeg ikke valgt søskenvogn. Ståbrett og bæretøy hvis jeg hadde vært alene med begge, skal vi noe hvor 2-åringen trenger sovevogn er vi stort sett 2stk voksne så da hadde det funka å ta med lille reisevogna til det.
 
På den tiden brukte vi vognen kun til dagsoving i bhg.. Jeg tror jeg ville satset på ståbrett til toåringen :)
 
Mi tøtta går selv, hun er 2 og et halvt, sluttet og sove på dagtid da hun fylte 2. Og vognen hennes har vi pakket bort, trur vi pakket den bort da hun fylte to faktisk, før hun går overalt:p men inntill nå har vi bare hadd Hu, men trur nokk jeg ville gådd for et stå brett eller noe, istede før søskenvogn:happy:
 
Vi kommer ikke til å kjøpe søskenvogn, kun ståbrett.
 
Jeg har en på 3 og en på 10 måneder. Angrer hver gang jeg må bære 3 åringen på at jeg ikke har søskenvogn. Så det skal jeg kjøpe denne gang.
 
Back
Topp