Vogn

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Vi kjøpte oss ny simo kombi vogn til snuppis. Nå viser det seg at den tar hele bagasje rommet til Volvo'n og det blir litt meget når vi har 2 barn.
Så vi må kjøpe en vogn til. Har dere noen gode forslag?

Tfk joggster twist er suveren med tanke på plass i bilen. Lett og liten sammenslått. Babybagen er like lang som simo, men mye smalere, så det er en liten ulempe. Men vi er knallfornøyd! Ser også at babyjogger city elite er veldig snerten og praktisk, men der syns jeg sportsvognsdelen er smal, med tanke på at man gjerne vil bruke den til barnet er 2-3 år.

Vi har volvo v50 og tfk joggster twist. Slenger den inn så tar den hele bagasjerommet. Pakker den ikke ordentlig ned. Men skal være plass til hundebur og vogn hvis vi gjør det litt mer ordentlig. ;p Har en volvo v40 (ny model/liten bil) 0 problem å få vogna i det lille bagasjerommet uten å pakke den ordentlig ned

Ps. Den vogna har så langt vært en drøm. Spesielt for min kropp og skuldre. Mannen elsker den og. Veldig lett og god. Ungen ligger godt i den.

Vi har to vogner: emmaljunga city cross og bugaboo donkey søskenvogn.

Emmaljungan er helt fantastisk god, men tar dessverre stor plass
Bugabooen tar veldig liten plass, men synes liksom ikke den er like solid som emmaljungaen. Kanskje bare en vanesak, for vet det er mange som er veldig fornøyd med den.

Eg anbefale deg å reise på barnebutikk og forhøre deg og få prøve de i bilen :) eg hadde simo kombi men den tok hele bagasjerommet på touranen.. så solgte den og kjøpte en city cross den får vi inn på langs sånn at d e litt bagasjerom igjen :)

Vi har volvo v50 og tfk joggster twist. Slenger den inn så tar den hele bagasjerommet. Pakker den ikke ordentlig ned. Men skal være plass til hundebur og vogn hvis vi gjør det litt mer ordentlig. ;p Har en volvo v40 (ny model/liten bil) 0 problem å få vogna i det lille bagasjerommet uten å pakke den ordentlig ned

Vi har xc40, bedre plass der enn i v70'en omtrent! Slipper hvertfall å få noe foran bakruten :)

Tfk joggster twist er suveren med tanke på plass i bilen. Lett og liten sammenslått. Babybagen er like lang som simo, men mye smalere, så det er en liten ulempe. Men vi er knallfornøyd! Ser også at babyjogger city elite er veldig snerten og praktisk, men der syns jeg sportsvognsdelen er smal, med tanke på at man gjerne vil bruke den til barnet er 2-3 år.

Sniker litt... Vi har både TFK joggster og Babyjogger City Elite. Skal bruke TFKen til babyen, da vi har Ford Mondeo stasjonsvogn med godt bagasjerom. Cityen bruker vi til storebror som nå er 2 år og 8 mnd, og vi er veldig fornøyd med den. Han har fortsatt god plass i den og det er plass til vinterpose. Så vil si det er et godt alternativ dersom man ikke har plass til større vogn. Men det beste er å dra til en butikk og prøve seg litt frem.

Sniker litt... Vi har både TFK joggster og Babyjogger City Elite. Skal bruke TFKen til babyen, da vi har Ford Mondeo stasjonsvogn med godt bagasjerom. Cityen bruker vi til storebror som nå er 2 år og 8 mnd, og vi er veldig fornøyd med den. Han har fortsatt god plass i den og det er plass til vinterpose. Så vil si det er et godt alternativ dersom man ikke har plass til større vogn. Men det beste er å dra til en butikk og prøve seg litt frem.
Så bra da:-) Jeg har bare sett på cityen i en butikk, og syns den så smal ut, spes med tanke på pose hvis en stor unge skal sove i den. Men hvis din på snart 3 får plass så er det sikkert ikke så verst likevel:-)

Jeg har baby jogger city select og den tar liten plass i bagasjen, og har plass til en 4 åring i sports delen.

Vi kunne ikke vært mer fornøyd med TFK joggster twist. Har en xc70, og det er god plass etter at vogna er plassert bak. :)

Selv om bagen er smalere enn simoen, brukte vi den delen til jenta vår var 7 mnd, og fortsatt hadde hun god plass.

Et stort pluss er at den har håndbrems. - Gull verdt! :)

Vi kunne ikke vært mer fornøyd med TFK joggster twist. Har en xc70, og det er god plass etter at vogna er plassert bak. :)

Selv om bagen er smalere enn simoen, brukte vi den delen til jenta vår var 7 mnd, og fortsatt hadde hun god plass.

Et stort pluss er at den har håndbrems. - Gull verdt! :)
Tror det blir den her også. Ser det ligger en på finn som jeg km tenke meg til 3000:)

Back
Topp