Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har volvo v50 og tfk joggster twist. Slenger den inn så tar den hele bagasjerommet. Pakker den ikke ordentlig ned. Men skal være plass til hundebur og vogn hvis vi gjør det litt mer ordentlig. ;p Har en volvo v40 (ny model/liten bil) 0 problem å få vogna i det lille bagasjerommet uten å pakke den ordentlig ned
Tfk joggster twist er suveren med tanke på plass i bilen. Lett og liten sammenslått. Babybagen er like lang som simo, men mye smalere, så det er en liten ulempe. Men vi er knallfornøyd! Ser også at babyjogger city elite er veldig snerten og praktisk, men der syns jeg sportsvognsdelen er smal, med tanke på at man gjerne vil bruke den til barnet er 2-3 år.
Så bra da Jeg har bare sett på cityen i en butikk, og syns den så smal ut, spes med tanke på pose hvis en stor unge skal sove i den. Men hvis din på snart 3 får plass så er det sikkert ikke så verst likevelSniker litt... Vi har både TFK joggster og Babyjogger City Elite. Skal bruke TFKen til babyen, da vi har Ford Mondeo stasjonsvogn med godt bagasjerom. Cityen bruker vi til storebror som nå er 2 år og 8 mnd, og vi er veldig fornøyd med den. Han har fortsatt god plass i den og det er plass til vinterpose. Så vil si det er et godt alternativ dersom man ikke har plass til større vogn. Men det beste er å dra til en butikk og prøve seg litt frem.
Tror det blir den her også. Ser det ligger en på finn som jeg km tenke meg til 3000Vi kunne ikke vært mer fornøyd med TFK joggster twist. Har en xc70, og det er god plass etter at vogna er plassert bak.
Selv om bagen er smalere enn simoen, brukte vi den delen til jenta vår var 7 mnd, og fortsatt hadde hun god plass.
Et stort pluss er at den har håndbrems. - Gull verdt!