Vogn?

eg
Hvilke behov er det den ikke oppfyller?
Den egner seg best i byer. Jeg bor sånn til at jeg trenger god støtte og store hjul. Den må kunne brukes i skog og mark og på dårlige brøytede veier.
Hadde jeg bodd i Oslo eller Drammen ville jeg uten tvil kjøpt den! Men føre her jeg bor, og de stedene jeg går med hunden krever at jeg har en vogn som er stødig, og har store hjul.
Hadde to vogner sist. Husker ikke merkene, men den ene hadde to store og to små hjul. Fin når jeg var i Oslo, og en trehjuling, som viste seg å være "ubrukelig" her som jeg bor. Derfor vil jeg ikke ha den typen vogn denne gangen.

Du tenker ikke på bugaboo cameleon? Den har små forhjul. Denne har større hjul, større sete og er litt høyere (setet). Forbedret kalesje og handlekurv, og lettere å legge sammen. :)

http://youtu.be/QIoJKk0SeuU

Jeg tenkte på den camelon ja ;) men denne her har de samme hjulene foran som jeg hadde på den gamle. Var veldig fin som byvogn :) var endel i oslo den gangen :P
Har lyst på camelon som ekstravogn denne gangen :P

Jeg tenkte på den camelon ja ;) men denne her har de samme hjulene foran som jeg hadde på den gamle. Var veldig fin som byvogn :) var endel i oslo den gangen :P
Har lyst på camelon som ekstravogn denne gangen :P

Har hatt cameleon før og likte den veldig godt, bare ikke på vinterføre til tross for vinterhjul. Tror Buffalo blir perfekt! :)

Har emmaljunga city cross. Veldig fornøyd med den :) Blir å bruke den nå også :)

Har en brun Emmaljunga City Cross, men for de som vurderer den, anbefaler jeg å heller kjøpe Nitro City. Forskjellen er understellet. Vi skal kjøpe understellet til nestemann, da det kan brukes sammen med bag og sportsdel fra City Cross. Årsaken er at City Cross er kjempetung å trille når barnet blir større. Man må dytte ned og jenke rundt hver eneste sving, og det blir tungt. Nitro City har mindre svingehjul forran, slik at man kan snu på femøringen. Utrolig mye enklere. Man kan bytte ut svingehjulene, med vanlige, store faste hjul når forholdene tilsier det. Jeg og håndleddene mine gleder oss til å bytte.

Jeg har aldri hatt det problemet med vår. Syns den svinger veldig lett og må nesten ikke dytte ned. Syns ikke den er spesielt tung å trille selvom veslemot har blitt større.

Har hatt emmaljunga tidligere, kjempe god vogn og ikke minst LEKKER! Jeg tror jeg vil ha en annen vogn denne gangen, da jeg føler at vognen er veldig "tung" mtp. inn og ut av bilen (men alle vogner er vell det) :p

Etter å ha prøvd den med svingehjul har jeg innsett hvor tungvindt det er å manøvrere City Cross på handleturer og slikt.

Back
Topp