Vogn

oslojenta

Flørter med forumet
Hvilken vogn har dere kjøpt/ bestilt/ skal kjøpe? Jeg har en edge duo fra 2006, men kjøpte en bugaboo cameleon nå for å pakke litt mindre i bilen.. med 3 barn og edge duo i bilen var det ikke plass til bagasjen fant jeg ut... hvordan har dere tenkt?

Termin 17. Nov m nr 3:)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Har kjøpt Carena søskenvogn jeg :) har jo ikke tatt den i bruk ennå..

Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤

Edge duo her. Det er bare første barn så sånn sett burde vi ikke ga noen problemer med plass nå ;)

Vi har kjøpt Emmaljunga Edge Duo med sportsunderstell! Kjempe enkel å trille virker det som. Gleder meg til å ta den i bruk :)

Vi har emmaljunga edge duo etter storebror :) Fantastisk vogn å trille :)

Vi har kjøpt Brio smilee. Venter på å få den nå, og gleder meg skikkelig til å få den i hus! :D Tar lite plass, men samtidig ei super vogn for vårt bruk.

(kunne ikke skrive navnet på vogna riktig uten å få opp en smiley :p )

Vi har kjøpt en basson baby duo twin, også har vi en edge duo fra storesøster. Litt greit å slippe å dra med søskenvogna på tur når storesøster er i barnehagen.

Har kjøpt en stor Simo vogn, skal hele familien avgårde samtidig får jeg ikke plass til den i bilen.
Men da har jeg bæresjal.
Så blir det nok en liten trille etterhvert

Vi har Simo Duo 2011-modell etter storebror og i tillegg skal vi kjøpe Babytravel søskenvogn av ei venninne.

Oj, har dere alle kjøpt vogn? Jeg har ikke ordnet noe som helst ennå, jeg! Merker jeg ble litt stresset nå...Har dere alt utstyr klart? :smiley-ashamed005

Oj, har dere alle kjøpt vogn? Jeg har ikke ordnet noe som helst ennå, jeg! Merker jeg ble litt stresset nå...Har dere alt utstyr klart? :smiley-ashamed005

Ikke alt, men har en god del. Selv om jeg synes det er litt skummelt, liksom redd for å "jinxe" det hele.. Men har kjøpt de dyre tingene når jeg har funnet dem på tilbud. Vogn og voksipose på 30%, bilsete til 40%, seng -1000 kr, vugge på finn etc :)

Jeg har simo kombi vogn etter prinsessen på 4 år. Kjøpt soft line i rosa til den nye prinsessa. Så blir det litt forandret i vogna :) gleder meg myyyyye

Har alt etter storebror vi, men hadde det ikke vært for det, så hadde vi nok ikke stressa så veldig ;) kanskje tenkt på vogn, og forhørt om leveringstid da!

Vi har kjøpt Silver cross elegance! :-) Har lyst på tre hjuls, tfk kanskje, så jeg kan jogge med vognen! Men først tar vi vinteren på fire hjul :-)

Vi har kjøpt Bugaboo Buffalo :) gleder meg så til å trille, den er så lett og fin!!! :)

Back
Topp