vogn :)

Løvebrøl

Gift med forumet
Jeg har tatt ting litt for mye med ro og må ta meg sammen å finne vogn.
Det er altforstor jungel av vogner men jeg tenker på noen forskjellige.
brio go og teutonia be you eller cosmo. Liker foreløbi best be you.
Er det noen med erfaring? Virker som brio go er mer populær men be you synes jeg virket bedre men finne ikke så mye om den på nettet :(
Jeg vil ha svingbare hjul og en vogn som er god til vinter ( er ikke mye snø men slaps)
Blir mest brukt i byen men vil at den skal fungere i skogen også :)

Jeg aner ikke noen ting om de vognene du nevner, da jeg er så glad i emmaljungavogna mi :) men lykke til, det er virkelig en jungel der ute!

Jeg har hatt endel vogner :p har blandt annet hatt 3 hjulingeb til teutonia, ikke fornøyd :/ kort i ryggen og ustabil descerre.. Men synest at teutonia sine vogner er veldig fine :)
Men siste vogner jeg har kjøpt er brio go! Beste vognen jeg har hatt :) super god å trille, lett, blir ganske liten sammenlakt, god plass under til div:)

Bestemte meg tidlig for Mountain Buggy Urban Jungle, så den har stått klar lenge (mangler berre montering) :) Svingbare hjul, og har brukt den i snø og slaps og skog (bror min har samme vogna til minstemann, så har prøvd den før) :)

Jeg har hatt endel vogner :p har blandt annet hatt 3 hjulingeb til teutonia, ikke fornøyd :/ kort i ryggen og ustabil descerre.. Men synest at teutonia sine vogner er veldig fine :)
Men siste vogner jeg har kjøpt er brio go! Beste vognen jeg har hatt :) super god å trille, lett, blir ganske liten sammenlakt, god plass under til div:)

samme erfaring som deg. Liker alle teutonia vognene bortsett fra spirit s3, men har ikke prøvd den du nevner her. Jeg syntes framhjulene på brio go kan være litt vriene innimellom, men det kan være like fullt min feil fordi jeg ikke er så godt vant med den.

Har mountain buggyen selv da- elsk!

Vi har kjøpt emmaljuga edge duo s, har seff ikke rukkit prøve den føreløpig, men den har jo 2 stk store hjul frem så skal være litt enklere på vintern :)

Jeg har kjøpt bugaboo buffalo. Den vogna er laget spesielt for nordiske forhold med snø og slaps, og vogna virker kjempegod! En av de største bagene på markedet også, slik at man kan bruke bagen til vinteren er over.
Har hatt mange vogner opp gjennom, og vognene til Teutonia er de jeg likte minst. Bagen er liten også, så vil ikke anbefale den vogna når vi får i september..

Brio go har vi kjøpt :) vi skal kjøpe country-hjulene i tillegg slik at de dagene det er snø, kan vi sette de på hvis de små svinghjulene blir upraktiske :) de countryhjulene er like store som bakhjulene, men kan jo ikke svinges.. Men tror det er genialt jeg :)
eneste negative med den vogna er at bagen er litt liten :( så spørs om babyen vokser ut av den før vinteren er over, spesielt mtp at det skal være plass til vognpose omtrent hele brukstiden... :/

Vi hadde Mountain Buggy, den er kjempegod på alle mulige underlag.
Men har faktisk kjøpt Bugaboo Buffalo denne gangen, falt helt for den vogna. Stor bag, passer på alle underlag, 4 hjul med sving fremme, fin å se til, osv osv. Kjenner ikke til de du spør om, men dersom du ikke er 100% overbevist om Brio, ta en titt på Buffalo ;-)

Vi hadde Mountain Buggy, den er kjempegod på alle mulige underlag.
Men har faktisk kjøpt Bugaboo Buffalo denne gangen, falt helt for den vogna. Stor bag, passer på alle underlag, 4 hjul med sving fremme, fin å se til, osv osv. Kjenner ikke til de du spør om, men dersom du ikke er 100% overbevist om Brio, ta en titt på Buffalo ;-)

Jeg har gått for en emmaljunga mondial. Har vært forelsket i den vogna lenge.
Men venninna mi har akkurat kjøpt seg en Bugaboo Buffalo og må innrømme at den er UTROLIG deilig å kjøre.

Sent from my PadFone 2 using BV Forum mobile app

Jeg har kjøpt easywalker sky etter myyyyyye lesing om vogner. Elsker den! Store gode lufthjul, stabil, superenkel å trille, stoor og god bag, veldig lett å slå sammen og blir liten og ikke minst så er den lett :-)

Vi har nettopp bestilt Emmaljunga City cross. Den virket veldig god å trille og den var lett!:) Fin er den også:)

Vi har kjøpt emmaljunga edge duo, med både bag og sportsdel. Og den virker helt super! Ikke for tung og enkel i bruk.

Dersom du velger emmaljunga, får du mer for pengene i Sverige:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp