Vogn?

Mortil2venternr3

Forelsket i forumet
Hei jenter :)

Jeg har litt lyst på ny vogn te spiren i magen , men jeg klarer ikke helt å velge..:/
Jeg har nå en tautonia spirit s3 som jeg er super fornøyd med , pga den er liten og lett og tar null bagasje i grunn.

Har sett meg ut en emmaljunga, men jeg kjører jo en pitteliten bil som den garrantert ikke går nedi :(

Noen tips til en fin liten enkel og god vogn?? :D

takk på forhånd :D

Jeg skal ha bugaboo buffalo :) den tar veldig liten plass og det er viktig for meg:)

Termin 9. februar med første frøet:)

Prøv en cirycross i butikken å lån den med ned å prøv i bilen :)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

må demontere emmaljunga desverre og det er jeg ikke så intr i gitt :P derfor er den uaktuell selvom jeg skulle ønske at bilen var stor nok for den :P skal bytte bil, men ikke med det første, valgt å selge den til våren 14, men tfk vil jeg sjekke ut mer :))

Tror vi også har bestemt oss for bugaboo buffalo

Termin 3. februar

Vi har bugaboo camelon :-) knall fornøyd! Liten og lett :-)

Nr 2 på vei <3 13 februar <3
Jeg tenkte først på den jeg også, men kjekkere med buffalo da den kan trilles andre steder enn kun på asfalt:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Jeg tenkte først på den jeg også, men kjekkere med buffalo da den kan trilles andre steder enn kun på asfalt:)

Vi kjøpte ekstra hjul/ vinter hjul. Og passer perfekt til skogturer :-) og på snøen selvfølgelig :-)

Vi kjøpte ekstra hjul/ vinter hjul. Og passer perfekt til skogturer :-) og på snøen selvfølgelig :-)

Oki smart:) kjekt å høre dere er fonøyd!! Lettere valg for oss også da:) hehe. Har hørt at noen har hatt problem med tidlig rust, har dere merket dette?

Oki smart:) kjekt å høre dere er fonøyd!! Lettere valg for oss også da:) hehe. Har hørt at noen har hatt problem med tidlig rust, har dere merket dette?

Ingen rust i det hele tatt og vi har brukt den i 2 år nå :-)

Back
Topp