Vogn

Real

Gift med forumet
Har dere bytta til sportsvogn nå? El når tenker dere å gjøre det? Her ligger hun fortsatt i bagen. Men hun begynner jo å bli svært nysgjerrig da. Har heldigvis glidelås i fronten på kallesja, så kan dra den opp og da får hun titte ut når hun ligger på magen.

Vi har bytta. Grunnet at baggen ble for kort :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi bytta da vi kom hjem fra Spania,for der hadde vi en liten sportsvogn og det gikk veldig bra med henne i den.

har ikke byttet enda nei... men baggen bynner bli litt liten... nysgjerrig er han ikke enda pga når han ligger i vogna så sover han... når han våkner leker han med rangla som henger der-å etterhvert tar jeg han opp.... hadde lyst til å vente lengst mulig med å ta ibruk sportsvogndelen...

har ikke byttet enda nei... men baggen bynner bli litt liten... nysgjerrig er han ikke enda pga når han ligger i vogna så sover han... når han våkner leker han med rangla som henger der-å etterhvert tar jeg han opp.... hadde lyst til å vente lengst mulig med å ta ibruk sportsvogndelen...
Helt enig! Har mer enn nok plass i Emmaljungaen ennå :-)

Tenke å bytte når vi kommer tilbake fra ferien, ikke så mye å gå på nå:eek:
Han sover i bagen nå når vi er i campongvogna:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Joda- har sånn åpning vi og":) tilogmed myggnetting ellers til bagen..jeg som lurte på å kjøpe..:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Har dere bytta til sportsvogn nå? El når tenker dere å gjøre det? Her ligger hun fortsatt i bagen. Men hun begynner jo å bli svært nysgjerrig da. Har heldigvis glidelås i fronten på kallesja, så kan dra den opp og da får hun titte ut når hun ligger på magen.
Ja har bytta til sportsvogn på eine vogna. Baggen til mountain buggyen er så liten at den har han vokst ut av! Han trives gdt i sportsdelen, elsker å sitte og sjå. Eg synes egentlig har er for liten! og synes det er kjedelig at sportsdelen vender fra meg :( men han er fornøyd :) har ei simovogn med stor bag, den kjem eg til å ha baggen på ei god stund enda!

Her må den byttes. For må få seler på henne. For hun snur seg og står i vognen om hun ligger i baggen.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ja, tok ut baggen for noen uker siden pga at han alltid rulla seg rundt på magen og kava fælt nedi trange baggen.så måtte snu han ørten ganger på en trilletur:) så må ha sele på. Kan ha den flatt når han skal sovr og sitter litt opp (som en vippestol ca) når han er våken. Jan elsker å se ut

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja hun reiser seg opp å står om det er lave nok kanter til å få tak i. Så nå bytter vi seng og. For reiser seg i sengen og. Ingen baby her lengre.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

føler at min er mere baby enn mange andres her nå.. vi har fremdeles bag vogn.. men hvilken sportsvogn er det dere kommer til å bytte til??

Vi har enda bagen, og han har god plass. Vi har bugaboo cameleon. Men han begynner å bli mektig nysgjerrig, så vi får nå se hvor lenge det holder.. :) Han er ikke så mye i vogna utenom soving, da.

Back
Topp