Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig! Har mer enn nok plass i Emmaljungaen ennåhar ikke byttet enda nei... men baggen bynner bli litt liten... nysgjerrig er han ikke enda pga når han ligger i vogna så sover han... når han våkner leker han med rangla som henger der-å etterhvert tar jeg han opp.... hadde lyst til å vente lengst mulig med å ta ibruk sportsvogndelen...
Kuult!! Tro om min kalesje er sånn? Aldri tenkt på..sjekke i morra..Vi har også god nok plass i TFK'n, så venter nok litt her og.. Men nysgjerrig ja, det skal jeg si deg!Vis vedlegget 22421
Så flottJoda- har sånn åpning vi og" tilogmed myggnetting ellers til bagen..jeg som lurte på å kjøpe..
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Ja har bytta til sportsvogn på eine vogna. Baggen til mountain buggyen er så liten at den har han vokst ut av! Han trives gdt i sportsdelen, elsker å sitte og sjå. Eg synes egentlig har er for liten! og synes det er kjedelig at sportsdelen vender fra meg men han er fornøyd har ei simovogn med stor bag, den kjem eg til å ha baggen på ei god stund enda!Har dere bytta til sportsvogn nå? El når tenker dere å gjøre det? Her ligger hun fortsatt i bagen. Men hun begynner jo å bli svært nysgjerrig da. Har heldigvis glidelås i fronten på kallesja, så kan dra den opp og da får hun titte ut når hun ligger på magen.
står ho? Det var tidligHer må den byttes. For må få seler på henne. For hun snur seg og står i vognen om hun ligger i baggen.
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
så herlig men litt vemodig og!Ja hun reiser seg opp å står om det er lave nok kanter til å få tak i. Så nå bytter vi seng og. For reiser seg i sengen og. Ingen baby her lengre.
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Vi bruker fortsatt bagen vi også. Har TFK joggster twist vogn.føler at min er mere baby enn mange andres her nå.. vi har fremdeles bag vogn.. men hvilken sportsvogn er det dere kommer til å bytte til??