Vogn :)

Her er har vi Emmaljunga Nitro City. Den er super med bagen på, og på annet føre enn slaps..
Ble skuffa når jeg satt på sportsdelen på den... Men skal prøve og beherske meg, og overleve:) Fått av svigermor...;)

TFK Joggster Twist med Multi-X bagen :) den er genial siden man kan bruke den både som bag og sportsvogn:)

Nå trenger vi nok en søskenvogn! Tulla vår kommer til å være nesten 2 år eldre enn babyen. Noen tips?

Denne er så lett og fin! Skulle eg hatt søskenvogn hadde denne stått høgt på lista! Ikkje så verst pris heller for dobbel liksom :)

Easywalker quatro blir vår vogn! Syns det er veldig greit med svingbare hjul framme, samtidig som det er stabilt med 4 hjul!
Hadde bugaboo sist, og syns den var veldig hendig! Desverre røyk bremsane, og da me ikkje fikk fiksa dette kjøpte me ny vogn ;) Ellers hadde nok denne blitt brukt no og!
Vurderte MB med fikk "tips" om at fotbrettet ikkje han heves, slik at når man er over i sportsdel blir barna liggende med føttene nedover, og det ser ikkje så behagelig ut :( Så det var einaste grunnen til at me ikkje valgte denne. Ellers ser den heilt super ut syns eg!

Siden vi får 2 såpass tette blir det TFK twinner og en TFK joggster twist.. Greit å slippe å drasse på søsken vogn når storebror er i Bhg. Kjøpte joggster og Simo duo til han, og simoen blir nok bhg vogn..

Har maxi cosi sete til storebror nå, han må snart ha nytt uansett.. Så da beholder vi det!

Takk for tips! Den så jo helt super ut, da :)

Ja, har ei venninne som har denne som søskenvogn, og ho er veldig fornøyd! Den er ikkje så brei, så du kan lett trille i butikkar, gjennom dører og sånn uten at du sitte fast :) Står masse og lese om vogna inne på vognverden.no , viss du blar deg videre inn på bloggen...

Vi har landet på bugaboo Donkey. Har bare en i magen, men håper på søsken rimelig kjapt etter, så da er det like greit å ha en vogn som både kan være enkel og dobbel. Kriteriet for meg har vært svingbare store hjul foran, og fire hjul. At den er liten og lett, siden vi har hundebur i bilen og. Skal kjøpe i Usa i sommer. Sparer rundt 4500 på å kjøpe den med utstyr der :)

Tror vi har landet på maxi cosi stol.

Har lyst på en basson vogn eller emaljunga. Vi får se hva vi ender på. Men vi ska ikke Brio igjen for det er det størstemannshiten jeg har vært borti:-(

Back
Topp