Vogn

Frosk

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Noen av dere som har kjøpt vogn enda? Og hvilken har dere/skal dere kjøpe? :)

skal bruke samme vogn som vi brukte til gutten, han bruker fremdeles sportsdelen som sovevogn i bhg da :-)

det er en emmaljunga city cross med city bag, vi er veldig fornøyd med den :-)

Vi kjøpte en meget lite brukt emmaljunga city cross med city bag denne gangen :) Ser ut som ny og jeg gleder meg til å ta den i bruk :)

Har ikke kjøpt vogn enda, men har undersøkt litt. Vil ta meg en tur i diverse butikker etter oul og prøvetrille. Vurderer Easywalker sin søskenvogn. Vi har enkel vogn etter storesøster, en Brio Happy Duo som vi har vært kjempefornøyde med :)

Vi har en simo duo fra første, er så fin og så god at den bruker vi mer enn gjerne igjen :) Anbefales :)

Har vært innom mange i løpet av min karriere som mamma, og denne gangen vil jeg prøve mountain buggyen som jeg kjøpte til min nr 2 som sportsvogn (med bag) :)

Har kjøpt en brukt Emmaljunga Edge Duo. Kjempefin :)

Vi skal på OUL 10 mai og skal dra videre på vognkikking etter det. Gleder meg. Tror kanskje det blir emmaljunga edge duo, men vi må prøvetrille litt forskjellig før vi bestiller.

Kjøpte ny vogn til lillemor i 2011, så bruker den igjen! Emmaljunga Mondial :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Vi blir å bruke samme vogn som vi hadde til den kommende storebror her:) En Emmaljunga city cross med city bag:)

Vi har bestilt en Stokke crusi, venter bare på levering :)
Liker ikke de første Stokke-vognene, men forelsket oss helt i denne nye modellen ;)
Fantastisk god å trille, veldig lett vogn og viktigst av alt: svæææær bag-del ;)

Hadde Simon kombi sist, men den solgte vi. Lurer litt på Mountain Buggy, men skal nok ut å se skikkelig før vi bestemmer oss.

Vi var innom en babybutikk i går og prøvde da emmaljunga Edge duo og city cross. Noen som egentlig vet hovedforskjellen på de to? :) Vi er begge ganske høye, og på Edge duo kunne man lett stille styret ganske høyt. Stort pluss i min bok ;)

Hadde en gammel utgave av Bugaboo Cameleon sist, skal kjøpe Cameleon 3 denne gang. Finner forhåpentligvis en brukt en før oktober, den kom ut i september i fjor :)

Har quinny freestyle vogna etter storesøster ;) den har vi kjøpt bag til ;) Gleder meg til å trille :)

Vi blir å bruke samme vogn som kommende storebror hadde. Simo kombi:) den er jeg bare så glad i ;)

Hadd lyst på bugaboo donkey, men blir nok den samme vi har etter førstemann, bugaboo cameleon. Fantastisk bra vogn :-)

Vi var innom en babybutikk i går og prøvde da emmaljunga Edge duo og city cross. Noen som egentlig vet hovedforskjellen på de to? :) Vi er begge ganske høye, og på Edge duo kunne man lett stille styret ganske høyt. Stort pluss i min bok ;)
Vet ikke så mye, men city cross er mye lettere og bagdelen er mindre tror jeg. På Edge duo så er det mer inkludert tror jeg, som f.eks sittedelen. Jeg tror jeg velger Edge duo :)

Her blir det gjenbruk av joggster twistn fra storesøster. Elsker bagen på den fordi den er så babyvennelig.

Back
Topp