Vogn:)

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Idag skal jeg hente en vogn vi skal kjøpe. En brukt 2011 modell som kun er brukt i 6 mnd. Emmaljunga City Cross :) Klarte ikke å dy meg når jeg kom over den :P

Hvilken vogn skal dere ha? Har dere kjøpt vogn? :)

Bugaboo Cameleon 3 :) Ikke bestemt meg om den skal være ny eller brukt. Om det ikke dukker opp noen pent brukte på finn, så kjøper jeg ny :) Kommer ikke til å kjøpe enda, holder i massevis noen uker før :)

Så koooselig :D Vi har bestilt vogn, skal ikke hente den før til sommeren... Vi bestilte en emmaljunga duo edge,combi :=

Har en simo kombivogn etter storebror :) så regner med å bruke den denne gangen også.

Veldig greit å få tak i en brukt vogn! Har fått tilbudet om å kjøpe en edge duo av en venninne, men samboeren min er fast bestemt på at vi skal kjøpe ny vogn. Har ikke bestemt oss for hvilken enda, må i butikken og titte litt :-)

Vi har bestilt en ny Stokke crusi :)
Venter på levering, det hastet jo ikke så vi bestilte ny fra fabrikken :)
SÅ fin! :D

Idag skal jeg hente en vogn vi skal kjøpe. En brukt 2011 modell som kun er brukt i 6 mnd. Emmaljunga City Cross :) Klarte ikke å dy meg når jeg kom over den :p

Wow! Gratulerer :)
Tenker på å kjøpe entene en city cross (med city bag supreme) eller en duo. Vanskelig valg!

Så gøy å hente vogn! Jeg har en Simo duo fra før, den er brukt med begge guttaboys, men ser omtrent ny ut fortsatt, og jeg synes den. Så fin (særlig med bag på), så gleder meg veldig til å bruke den igjen :)

Jeg hadde egentlig tenkt på emmaljunga city cross, hadde så lyst på det under forrige svangerskapet, men nå tror jeg at jeg heller går for edge duo. Mange av de jeg har snakka med sier city cross blir for lett på grusveier så det vibrerer for mye(?) Og jeg bor på landet så her er det en del grusveier. Får se litt an :) er egentlig bare de to jeg har tenkt på :)

Vi kjøpte en veldig pent brukt Brio Happy Duo vogn til snuppa, så den tenker vi å bruke til nestemann også. Men vi trenger å gå til innkjøp av søskenvogn slik at det blir lett og praktisk å få med seg begge ungene på tur. Vi begynner vel å kikke etter oul :)

Wow! Gratulerer :)
Tenker på å kjøpe entene en city cross (med city bag supreme) eller en duo. Vanskelig valg!
Takk :) Ble så glad når vi hentet den, den så helt ny ut :D Kjempe fin i fargen Coffe brown :) Var med city bag også. Super fornøyd :D

Vi tenkte også på duo først, men dem veier så mye. Selv om bagen er større, så viste en forhandler oss at selve madrassen i duo vognen var såvidt større en madrassen i city bagen :) kommer jo helt an på hva man foretrekker :) Lykke til med valget ;)

Har bestilt mountain buggy=) kjempe fornøyd med den vi hadde til snuppa! Hadde tenkt å bare kjøpe bag til den vi har, men ble alt nytt når vi kom over et kjempetilbud!=)

Jeg har en Emmaljunga Mondial jeg kjøpte til snuppa i 2011!

Grattis med fin vogn da :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Idag skal jeg hente en vogn vi skal kjøpe. En brukt 2011 modell som kun er brukt i 6 mnd. Emmaljunga City Cross :) Klarte ikke å dy meg når jeg kom over den :P

Har city cross fra før som er 1 år gammel, så vi kjøper bare en citybag:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

grattis med vogn :-) har city cross som vi brukte til gutten, var så fornøyd med den så kommer til å bruke den på nytt igjen :-) han var født i november og hadde god plass i vogna :-)

Tusen takk for alle gratulasjoner med ny vogn :) Jeg er superfornøyd, var enda finere enn jeg hadde trodd! :D *god følelse*

Grattis med vogn!! Tenkte å kjøpe bag til mountain buggyen som jeg har hatt som sportsvogn til minstesnuppa mi :)

Takk :) Ble så glad når vi hentet den, den så helt ny ut :D Kjempe fin i fargen Coffe brown :) Var med city bag også. Super fornøyd :D

Vi tenkte også på duo først, men dem veier så mye. Selv om bagen er større, så viste en forhandler oss at selve madrassen i duo vognen var såvidt større en madrassen i city bagen :) kommer jo helt an på hva man foretrekker :) Lykke til med valget ;)

Takk for tipset :)
-og nok en gang gratulerer med knallvogn! :happy112

Back
Topp