Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idag skal jeg hente en vogn vi skal kjøpe. En brukt 2011 modell som kun er brukt i 6 mnd. Emmaljunga City Cross Klarte ikke å dy meg når jeg kom over den
Hvilken vogn skal dere ha? Har dere kjøpt vogn?
Takk Ble så glad når vi hentet den, den så helt ny ut Kjempe fin i fargen Coffe brown Var med city bag også. Super fornøydWow! Gratulerer
Tenker på å kjøpe entene en city cross (med city bag supreme) eller en duo. Vanskelig valg!
Har city cross fra før som er 1 år gammel, så vi kjøper bare en citybagIdag skal jeg hente en vogn vi skal kjøpe. En brukt 2011 modell som kun er brukt i 6 mnd. Emmaljunga City Cross Klarte ikke å dy meg når jeg kom over den
Hvilken vogn skal dere ha? Har dere kjøpt vogn?
Takk Ble så glad når vi hentet den, den så helt ny ut Kjempe fin i fargen Coffe brown Var med city bag også. Super fornøyd
Vi tenkte også på duo først, men dem veier så mye. Selv om bagen er større, så viste en forhandler oss at selve madrassen i duo vognen var såvidt større en madrassen i city bagen kommer jo helt an på hva man foretrekker Lykke til med valget