Vogn

Havfruen88

Glad i forumet
*MIA*
Hei!

Noen som har en god vogn/trille å anbefale?

Tenker å bruke den som vogn nr 2, feks på sydenturer, ha den liggende i bilen så den er klar når vi skal på shopping, osv. Hadde også vært genialt om den var såpass solid at vi kunne bruke den i barnehagen når den tid kommer. Vet noen har snakket om 4me fusion, men er det en solid vogn, eller er det mer en paraplytrille? Har lite peiling på vogner, og har ikke butikker som selger det her heller. Så må bestille på nettet :-p

Har i dag en emmaljunga som jeg liker godt, men synes den er for stor å ha med i alle retninger. Samtidig ser den helt ny ut og var veldig dyr, så har ikke så lyst å sende den i barnehagen når han begynner der :-p redd for at den skal bli ødelagt :-/

Anbefaler deg å ta en titt på kiddies24.de. Tysk nettside som sender til Norge. Sparer en god del penger. ;) Vi bestilte vår TFK derfra. Er veldig fornøyd med TFK, men det er jo ikke ei trille. ;)

Skulle til å anbefale deg å kjøpe ei emmaljunga scooter på finn.... Men eg veit broren min har ei han er nøgd med, kan høyre med han etter jobb :)

Anbefaler deg å ta en titt på kiddies24.de. Tysk nettside som sender til Norge. Sparer en god del penger. ;) Vi bestilte vår TFK derfra. Er veldig fornøyd med TFK, men det er jo ikke ei trille. ;)

Takk for tips :-) skal rett inn å sjekke etter jobb :-)

Skulle til å anbefale deg å kjøpe ei emmaljunga scooter på finn.... Men eg veit broren min har ei han er nøgd med, kan høyre med han etter jobb :)

Hehe.. :-) har hørt emmaljunga er veldig bra, men har ikke helt klart å legge min elsk på den.. :-/

Jeg vurderer en sånn Zapp X-tra, skal til Syden om en måned og trenger da en trille.

Etter at jeg så en video med Babyzen Yoyo Stroller ble jeg solgt!
Synd den er så dyr :/ Håper jeg får Ø med meg etter hvert ;) Vi har nemlig arvet en paraplytrille, så han setter seg på bakbeina :p

Men til barnehage er det vel bedre med noe som er godt å sove i? Har du sjekket finn.no eller slike salgsider på FB? :) Hvis den bare skal stå i barnehagen kan den jo godt være stor og god? :D

Back
Topp