Vogn

mammaå lillegutt

Forumet er livet
VIP
Hvilken vogn skal dere bruke? Her har vi simo kombi og etterhvert som han blir større så blir det å bruke simo reisetrille.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vi har kjøpt ny bag til TFK vogna(hadde bare sportsdelen), så den står klar og venter på å bli brukt! Gleder meg!:)

Har tfk joggster twist som jeg kjøpte brukt til minsten. Han bruker enda sportsdelen, så må få montert over til bag snart. Har en Bangkok trille som han kan bruke.

Vi har TFK joggster twist etter storebror :-)
Har lånt ut baggen, men får den så snart lillebror er ute. Gleder meg til å ta den ibruk :-)

Vi har kjøpt en helt ny Emmaljunga edge duo/kombi i fargen Capri Navy:) nyyyydeli!! Gleder meg til å ta den i bruk, som sikkert ikke er lenge igjen da jeg har termin i morgen:)

Har en emmaljunga edge duo med sportsunderstell som ble kjøpt til storesøster i 2006! Men like fin den dag i dag! :-)
Veldig fornøyd med den vogna!

Har en Brio Kombi fra før, og har kjøpt en brukt Emmaljunga Edge Duo. Tenker å bruke Emmaljungaen i vinter i allefall, så er det mulig jeg bruker Brioen når vi ikke trenger voksipose lenger :)

Har kjøpt simo bagvogn og som sportsvogn går vi nok over til TFK joggster twist;)

Vi har Brio Go, veldig fornøyd med den, skal og kjøpe meg joggevogn så jeg kan løpe av litt flesk mens frøkna sover;)

Emmaljunga Nitro med city bag har vi

Vi har kjøåt Emmaljunga city cross :)

Den samme som vi hadde til storebror, emmaljunga edge duo

Vi har en emaljuna edge duo, etter storebror (2år gammel) HATER vogna! Men har ikke råd til ny... ønsker meg virkelig TFK joggster twist... men men den kan jeg vel bare drømme om :P

Bare et tips til dere som skal ha TFK joggster twist: på vognimport.no selges de for 4999:)

Back
Topp