Vogn

Chb

Andre møte med forumet
Hvilken vogn er det dere skal ha? hvis dere har bestmt dere da:) syns det er så vanskelig å velge..

Jeg ville ha en vogn med stor bag som jeg kan ha lenge og som er lett å trille. Valget falt på Easywalker Qtro. Skal titte litt på EW June når den kommer i butikken. Liker at en kan snu sittedelen begge veier på den, men håndtaket virker så teit på den..uansett blir det en ew :)

Silje&nurkeline skrev:
Jeg ville ha en vogn med stor bag som jeg kan ha lenge og som er lett å trille. Valget falt på Easywalker Qtro. Skal titte litt på EW June når den kommer i butikken. Liker at en kan snu sittedelen begge veier på den, men håndtaket virker så teit på den..uansett blir det en ew :)

Den sikler jeg på også!! :-) June altså. Hehe :-) Men vi har sky + masse tilbehør til den og bag (ikke samme festemekanisme) så det blir vel heller en ny sky tenker jeg.

Skal også ha stor bag, og det ser ut som at det blir Simo Duo =)

Chb skrev:
Jeg tenker litt på simo kombi.. Hva syns dere om den?

Jeg har brukt simo kombi til begge mine jenter og skal bruke den til denne babyen også. Jeg er superfornøyd med den! Den ser like fin ut og er like god ennå! :-) Både jeg og mannen er lange( 184 og 189) og vogna er høy og fin. Bagen er stor og kan brukes leeeeenge, og vi brukte den til yngste jenta til å sove i både inne og ute. (Hadde kolikkbarn og brukte bagen til å svinge frem og tilbake MYE...... :-P Eneste som funka. Heldigvis er den ikke så tung somfeks en bagvogndel...) Den er stødig og har veldig god fjæring, så god å bruke på tur i all slags terreng, og her på vestlandet får vi mye snø/is/slaps og da er det ikke noe bedre! (Trehjuling og små plast/gummihjul funker ikke da, nei) Eneste aberet er at den er ganske tung å løfte inn og ut av bil, men jeg ser på det som en gylden mulighet til trening;-) Hadde absolutt kjøpt meg en simo kombi! To tomler opp! ;-)

Her blir det søskenvogn, tfk twinner twist. Tenkte kanskje å kjøpe den i grå. Synes jeg ser svarte overalt :-)

Her skal vi bruke vognen som gutten vår har nå- en mountain buggy urban jungle. Veldig fornøyd med den vognen og finner ingen grunn til å kjøpe ny ;-)

Tusen takk for tilbake meldinger! Tenker meg at det blir en simo kombi vogn:) Hørt veldig mye positivt og mange som er fornøyde med dem:))

Vi har emmaljunga edge duo etter storesøster, er kjempe fornøgd med den!
Var ute å trillet i snøstorm når hun var bare et par uker gammel og hun hadde det varmt og godt:-) Brukte voksipose helt til vi sluttet med bagen rundt 6mnd:-)
Vi ville ha en vogn som vi kunne trille turer med og som var god på alle underlag og uansett vær:-) 
Eneste jeg er missfornøyd med er fargen den er marineblå med en del sølv (den var på tilbud når vi kjøpte) men jeg kan jo ikke kjøpe ny vogn pga fargen:p

Vi skal ha en ekstra trille som er mer praktisk på kjøpesenter ol. siden den vi har er begynt å bli sliten, da lurer vi på Britax B-Ready tror ikke den er i norge enda men vi reiser til usa nå, skal hvertfall se på den:-)

Jeg har lyst på tfk vogn:) 

Marlex skrev:

Chb skrev:
Jeg tenker litt på simo kombi.. Hva syns dere om den?

Jeg har brukt simo kombi til begge mine jenter og skal bruke den til denne babyen også. Jeg er superfornøyd med den! Den ser like fin ut og er like god ennå! :-) Både jeg og mannen er lange( 184 og 189) og vogna er høy og fin. Bagen er stor og kan brukes leeeeenge, og vi brukte den til yngste jenta til å sove i både inne og ute. (Hadde kolikkbarn og brukte bagen til å svinge frem og tilbake MYE...... :-P Eneste som funka. Heldigvis er den ikke så tung somfeks en bagvogndel...) Den er stødig og har veldig god fjæring, så god å bruke på tur i all slags terreng, og her på vestlandet får vi mye snø/is/slaps og da er det ikke noe bedre! (Trehjuling og små plast/gummihjul funker ikke da, nei) Eneste aberet er at den er ganske tung å løfte inn og ut av bil, men jeg ser på det som en gylden mulighet til trening;-) Hadde absolutt kjøpt meg en simo kombi! To tomler opp! ;-)    

KUNNE IKKJE VÅRE MEIR ENIG!! Bytt ut lengde på foreldre og skift kjønn på barna ;-)  ( er 175cm høye begge og har gutter)

Back
Topp