Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville ha en vogn med stor bag som jeg kan ha lenge og som er lett å trille. Valget falt på Easywalker Qtro. Skal titte litt på EW June når den kommer i butikken. Liker at en kan snu sittedelen begge veier på den, men håndtaket virker så teit på den..uansett blir det en ew :)Silje&nurkeline skrev:
Jeg tenker litt på simo kombi.. Hva syns dere om den?Chb skrev:
Marlex skrev:
Jeg tenker litt på simo kombi.. Hva syns dere om den?Chb skrev:
Jeg har brukt simo kombi til begge mine jenter og skal bruke den til denne babyen også. Jeg er superfornøyd med den! Den ser like fin ut og er like god ennå! :-) Både jeg og mannen er lange( 184 og 189) og vogna er høy og fin. Bagen er stor og kan brukes leeeeenge, og vi brukte den til yngste jenta til å sove i både inne og ute. (Hadde kolikkbarn og brukte bagen til å svinge frem og tilbake MYE...... :-P Eneste som funka. Heldigvis er den ikke så tung somfeks en bagvogndel...) Den er stødig og har veldig god fjæring, så god å bruke på tur i all slags terreng, og her på vestlandet får vi mye snø/is/slaps og da er det ikke noe bedre! (Trehjuling og små plast/gummihjul funker ikke da, nei) Eneste aberet er at den er ganske tung å løfte inn og ut av bil, men jeg ser på det som en gylden mulighet til trening;-) Hadde absolutt kjøpt meg en simo kombi! To tomler opp! ;-)
KUNNE IKKJE VÅRE MEIR ENIG!! Bytt ut lengde på foreldre og skift kjønn på barna ;-) ( er 175cm høye begge og har gutter)