Vogn

Mamma-23

Andre møte med forumet
Jeg har lyst til å bytte ut vognen før den lille kommer. Jeg vil helst ha en med tre hjul som er enkel å trille og som er fin å se på ;-) Noen som har noen forslag eller erfaringer? Kan også være en vogn med to små hjul forran. 

Hører mye positivt om quinny vogna. har ingen erfaring med dem selv siden det er min første.

Stikker innom og hilser på dere på november, etter å ha blitt flytta til 1.nov:)

Fikk høre her om dagen at jeg som bor på landet absolutt ikke burde kjøpe en sånn vogn.
den egner seg best på asfalt.

Da kan jeg bare anbefale Mountain Buggy Urban Jungle- elsker den vognen :-) En lettvekter som fungerer året rundt uansett føre og underlag :-)

Jeg vil anbefale EasyWalker sky (den har tre gode store hjul). Den er veldig stabil også :-) Jeg sitter faktisk å surfer på nettet nå for å finne ut hva som er billigst av å importere fra nederland eller handle i sverige.

Sportsdelen vår er blir så slitt og herpa med (flyreise en gang med norwegian kun innpakket i de plast-greiene) så jeg vurderer om vi skal investere i en ny. Bagen er nesten ny da (brukte den i 5mnd til snuppa før hun ville opp å se verden). Hun var også veldig lang for alderen så jeg måtte nesten stappe henne nedi bagen på slutten (og bagen er ganske stor altså) :-)

Du burde ikke kjøpe den på bildet eller med 3 hjul? Har hatt 4 hjul frem til nå og er lei. Fantastisk å trille vogn hvor du kan svinge hjulene :-) 

Da skal jeg sjekke ut den :-) Si ifra om du har en nettside hvor man kan bestille fra da :D

jeg er veldig fornøyd med min quinny speedy.. ikke ulik den på bildet, og jeg vil absolut ikke si det er noe asfalt vogn.. quinny freestyle og tfk er også gode vogner..

Kjempeglad i min Bugaboo <3>

Vi skal kjøpe en easywalker. Den har sånne hjul som går alle veier og skal være superlett å trille.Vi skal riktig nok ha qtro som har 4 hjul og ikke sky som har 3. Testen den i butikken og den snur virkelig på en 50øring (hvis de fortsatt er å oppdrive :P )  Jeg håper bare at hjula er store nok til å tåle litt snøvær...

Jeg vil absolutt ikke har 3-hjult vogn.

For noen år tilbake skulle jeg gå tur med venninna mi og sønnen som da var vel 12-18 mnd eller noe. Hun hadde en 3-hjult vogn (husker ikke merke).
etter noen hundre meter mister han tutten, og hun stopper og setter på bremsene for å hente den. Jeg sto noen meter fra vogna. Han lener seg da over kanter og snur seg etter mora. Før jeg fikk sukk for meg tippa vogna og han gikk i asfalten, tryne først.

Blodet rant og det var helt forferdelig!
Han skreik og skreik, men det var mer fordi vi måtte hjem å tørke av alt blodet. (Han ville på tur han, bøllefrøet.) Etter denne episoden tørr jeg ikke ha 3-hjult vogn.
Syns det var så skremmende hvor lite som skulle til for at den tippet over på siden.
=S

Dere som skal ha 3-hjuler, vær obs!
Ville bare advare dere. Ønsker ikke noen av dere det blodbadet =/

Den her ble det for meg 
Kjempe lett å enkel å legge sammen å tar liten plass:)
Kjempe fin også :)

er forresten Teutonia Cosmo :)

Jeg syns den er veldig fin, men vet du hvor høy den er? har Teutonia fra før av og vil bytte til en vogn som er litt høyere, da det føles som om jeg triller en dukkevogn :P

Makshøyde håndtak: 108 cm

resten er jeg ikke sikker på!
Kan måle den når sambo kommer hjem.
Han er snekker å stikker av med alt av verktøy- da også målestokk o.l :)

Quinny vognene tipper VELDIG lett. Hadde det før. Vil ikke anbefale den.. Har selv Mountain Buggy no og elsker den vognen over alt på jord. Den tipper ikke. Uansett hvor mye vekt det er i den. 

Mamma-23 skrev:
Jeg syns den er veldig fin, men vet du hvor høy den er? har Teutonia fra før av og vil bytte til en vogn som er litt høyere, da det føles som om jeg triller en dukkevogn :P

Brio Go er fabelaktig! Og den er høy, så man slipper å bøye seg laaangt ned for å ta opp babyen (bugaboo cameleon er fin, men den er så lav). Brio Go har dessuten masse plass til bæreposer og slikt i kurven under og veldig godt håndtak som kan justeres. Vil virkelig anbefale deg å prøve den i en vognbutikk. Lite plass tar den også, og er en av de letteste vognene på markedet :)

Back
Topp