Vogn...

Sugarplum Fairy

Betatt av forumet
Jeg har vært å sett på disse duovognene (øverste), men etter å ha sett litt mer på siden har jeg også funnet disse interessante, men det er kombivogn, synes selve sportsvogn delen er kjempefin, men litt mer skeptisk til den baggen som legges oppå. Den ser liten ut, og litt utrygg og "dinglete". Så, dere som har kombivogn (trenger ikke være lik den), hva mener dere om det? Funker det fint og er det plass til varmepose oppi? Jeg har jo termin i januar... Baggen virker jo veldig bløt...

Ikke tenkt å kjøpe vogn helt enda da, litt tidlig, men går ann å forhøre seg litt ;-)

for min del så synes jeg sportdelen var ganske kort.. men det er jo smak og behag.. men har du tenkt å la barnet sove ute i vogn, når det blir eldre også er den ikke så praktisk da :)

for min del så synes jeg sportdelen var ganske kort.. men det er jo smak og behag.. men har du tenkt å la barnet sove ute i vogn, når det blir eldre også er den ikke så praktisk da :)

Hadde gått for mer kjente merker! Emmaljunga,simo,teutonia osv. Både nye og ett stort bruktmarked på finn!

ohBaby! skrev:
Hadde gått for mer kjente merker! Emmaljunga,simo,teutonia osv. Både nye og ett stort bruktmarked på finn!

Hvorfor? Dette er godkjente vogner... Synes det er kjekt å ha noe ikke alle andre har...

Back
Topp