Vogn

Skrållan

Forumet er livet
Litt inspirert av august-08 (ja, sneik en smule...), så lurer jeg på om dere bruker vogna fremdeles? [:)]

nei, ikke brukt den siden i november

jeg har ikke bil og det går ikke buss til sentrum, så skal vi ta toget eller på butikken så bruker jeg vogn. Men pleier nå viss det ikke er for kaldt å gå til sentrum (tar ca. en time i Miafart) og bli hentet når vi skal hjem

Ida var også en sånn unge som ga seg med vogn i god tid før hun ble 2 år.

Tobias derimot, han ELSKER "nogna" si, som han kaller den. Bruker den mye, hver dag, enda vi. Han sover duppen sin i den, og jeg merker jeg gleder meg til vi kan ta unna vinterposen, for pjokken begynner å bli litt stor [;)] I tillegg sitter han i vogna når vi går til trening, til butikken, ja overalt vi går, så sitter han i vogna. Jeg har jo ikke lappen, og er mye alene med dem, så vi går om det er noe vi skal.

Ja bruker den litt men ikke så mye. Hun er ikke så veldig intressert i å sitte i den. Skal gååå sjøøøøøl [8D]

Bruker det veldig lite. Han sover stort sett inne i helgene, men skal vi bort sender vi med vogna så han kan sove der. Skal vi på bytur eller lignende så har vi med vogna, men han bruker den ikke så mye.

Magnus sluttet med vogn når han var 2, ikke snakk om vi fikk han oppi vogn da! Dro til og med til Berlin da han var 2,5 med bare vogn til Håvard. Hadde riktignok med bæresele, og bærte Håvard bittelitt når Magnus var veldig sliten (type gått hele dagen og var på vei hjem for å legge oss!) Skikkelig imponerende!

vi har bare søskenvogn med plass til 2 , og den må de 2 minste sitte i , så Emil sitter veldig sjelden i vogna .. men når vi går til barnehagen hender det han sitter oppå vogna ( går ann å sitte helt nederst på bagdelen , uten at han sitter oppå den på en måte) .. det tar 45 min å gå til barnehagen i normal fart , litt lengre når Emil går hele veien .. men aller helst vil han gå hele veien selv [:D]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Det er veeeeldig sjelden, så nå byttes den naturlig nok over til bag-vogn. Har liten trille om det skulle bli nødvendig.

eldste var en unge som eeeelsket å gå, vognen var minimaaaalt brukt..Minstemann ELSKER vognen, hun koser seg sånn i den, vil ha den med over ALT.. så ja, den er flittig i bruk[;)]

Det kommer an på hva vi skal... Skal vi gå tur i det tempoet og den lengden vi vil, tar vi den med. Skal vi et sted i sovetiden , tar vi den med. Skal vi til byen en lørdag (ytterst sjelden vi er det - har vel bare vært det et par ganger etter jul [8D]) tar vi den med for å ha som "fristed" til Maiken så ikke alt tar 100 år) og bæreposeoppbevaring [;)]

Men hun vil helst gå selv og klare selv, og det er igrunn deilig [:)]

Aron bruker ikke vogn lenger.... han vil aller helst gå.....tenker heller å kjøpe søskenbrett til tfk vogna så han har mulighet til litt hvile .... han slutta å sove på dagtid sommer 2010 og etter det har jeg nesten ikke fåt han opp i vogna..

Andrine bruker den...

Back
Topp