Vogn

sept2010

Betatt av forumet
Hvor mange vogner/triller har du til din lille.

spesifiser gjerne[:)]

flere valg tillat..

En kombivogn og en sentertrille, men jeg ønsker meg en ny trille[:D]

selv så har jeg en emmaljunga duo vogn, kjøpt brukt brukes mest til sove vogn hjemme. er ikke av nyeste modell for å si det sånn mel lille gutt sover veldig godt oppi der.

å så har vi ei quinny freestyle sportsvogn og en carena easy reisetrille

Har ei kombivogn bare enda, men skal kjøpe ei reisetrille snart [:)]

har emmaljunga duo edge, og mountain buggy swift til reising/shopping. tenke å buke den på sommeren :)

ORIGINAL: happymeg

har emmaljunga duo edge, og mountain buggy swift til reising/shopping. tenke å buke den på sommeren :)

Du kjøpte den på Barnas Hus?? Fornøyd? Hvordan er hjulene på den? Det går an å bruke de på asfalt også? Vi MÅ ha ny vogn..

har bare en vogn enda,men når vi skal ut å reise til sommeren kommer jeg til å kjøpe en reisetrille[:)]

Har bare Tfk ;D Beste kjøpe te Mini :)

Hær e Bag del'n

Sitte Del'n

En sånn hovedvogn med sportsdel, en paraplyvogn og babyjogger citymini[:D]

Har en Duo vogn som jeg bruker til vanlig, også har jeg en sportsvogn som jeg skal bruke i barnehagen.. Begge Emmaljunga.. Edge Duo Combi også har jeg Cerox... Ceroxen hadde jeg også med til syden, siden den tar litt mindre plass..

ORIGINAL: Ecinnaj

Hær e Bag del'n

Sitte Del'n

vi å :) svart

ORIGINAL: Fever

ORIGINAL: Ecinnaj

Hær e Bag del'n

Sitte Del'n

vi å :) svart

ja den e genial :)
vi har brun bag men sittedel'n e svart :)

Kun en kombivogn. Fornøyd med denna så langt :)

Har Emmaljunga Mondial Duo.
Har ikke prøvd ut sportsdelen enda, blir nok ikke før til våren. Har hvertfall ingen foreløpige planer om å kjøpe ny trille.

Har foreløpig bare en... de tvillingvognene er ganske dyre. Men har sett med ut ei trille fra Silvercross (tror det var det) etterhvert. Den kan deles i to, så kan man trille hver sin. Men per i dag har vi ikke bruk for det... mulig vi kjøper to enkle når de skal sove i barnehagen.

svarte hovedvogn og trille....har simo kombi..så på en måte har eg og sportsvogn men blir jo brukt itte bagen e ut av

Vi har en duovogn og en reisetrille.

Back
Topp