Vogn?

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Noen av dere som har begynt ¨tenke på hvilken vogn dere skal ha?[:D] vet det er litt tidlig...er bare nyskjerrig [:D]

tenkt litt, men blir så forvirra av alle de ulike slagene og typene..........

Har vogn etter første mann[:D] Kommer nok til å bruke den.

har en emmaljunga smart duo combi, så er egentlig fornøyd med den[:)]

vi hadde en emmaljunga city cross med første, og så city bag, men hadde ikke plass til å lagre den å så likte jeg den ikke noe spesielt godt for den var så liten...[&:] så nå skal vi vel ha enten mondial duo combi eller edge duo kombi[:D] men skal vente til 2011 modellene kommer, å så skal vi til Sverige å kjøpe[:D]

ORIGINAL: *Emma08*

har en emmaljunga smart duo combi, så er egentlig fornøyd med den[:)]

sign..... + at jeg har ei lettere sportsvogn\trille og ei tvillingvogn... så  kommer nok ikke til å kjøpe noe vogn nei

hadde brio happy duo til 1 mann så blir nok den :) var kjempe fornøyd med den

Hadde vogndilla med Eliah[&:], så har prøvd det meste! Vogna som har fulgt oss hele veien er Bugaboo Cameleon. Den har blitt brukt som shoppingvogn og byvogn, maxi cosien klikkes på understellet---> Genialt!

Eliah har nå Bugaboo`en og Emmaljunga Scooter.

Babyen skal få Emmaljunga Mondial (forhåpentligvis i black Croc) og Bugaboo`en

ORIGINAL: Mollå

Hadde vogndilla med Eliah[&:], så har prøvd det meste! Vogna som har fulgt oss hele veien er Bugaboo Cameleon. Den har blitt brukt som shoppingvogn og byvogn, maxi cosien klikkes på understellet---> Genialt!

Eliah har nå Bugaboo`en og Emmaljunga Scooter.

Babyen skal få Emmaljunga Mondial (forhåpentligvis i black Croc) og Bugaboo`en

Såpass ja...hehe...jeg er som sagt veldig glad i emmaljunga, å vi skal ha enten mondial duo eller edge duo[:)]

Har ei vogn fra emmljunga som ikke er i salg lenger fra førstemann, den er grei, men vi er veldig usikre på hva vi da skal gjøre med storebror, reisetrille og ståbrett, bare ståbrett (om han ikke sover i vogn mer?), søskenvogn, enklere søskentrille?

Skal helst ha  plass i bilen uten å kjøpe ny bil også, og vi må ha plass til hundebur, siden vi får hund i sommer. Heldigvis ikke stort bur den har, men det tar plass, og vogna vi har i dag fyller nok resten av baggasjerommet....

skjønner veldig godt problem stillingen, vi har bare en saab nå da sånn kombi bil...men vi må kjøpe oss ny bil, for får ikke plass til ett babysete, bilstol til en 3åring og en bilstolpute til eldstemann [:)] så vi skal kjøpe oss 7 seter

vi har stasjonsvogn, men mannen fabulerer også om 7-seter, selv om dette bare er barn nr 2!

(Han får dog ingen stemme i hvor stor bil jeg må kjøre før han lærer seg kjøre bil selv! Jeg synes den vi har er stor nok, takk....9

Her har eg bestemt meg for hvilken eg skal ha[:)]

Hadde emmljunga sist gang, men solgte den pga plass mangel og vogndilla[8D] 

Så eg har prøvd litt forskjellig, og kommet frem til at eg skal ha emmaljunga igjen[:)] blir nok en nitro city denne gangen.

http://www.emmaljunga.se/2011/

her er emmaljunga sine 2011 modeller jenter[:)]

Har Simo kombi fra førstemann, så det blir nok den.[:)]

Jeg trodde jeg hadde funnet "drømme vogna", en maxi cosi mura, men oppdaget at den veide 17!kg..

Fant en på gata, og det viste seg å være en urban jungle fra mountain buggy (tidliger OTH visstnok).. Har ikke sett/kjent på den live enda, men den virket snerten og fin...[:)]

Ellers så har jo emmaljunga mange fine har jeg forstått..

Har ei simo kombi vogn. Veldig fornøyd med den[:)]

Tror det blir en simo kombi, en bruuuun en! [8D]

jeg vet ikke helt ennå...kanskje d blir simo vogn på meg også...men liker helst duo vognene jeg da siden de er større plass i med tanke på pose og sånn til høsten igjen....hadde city cross sist og den ble ALTFOR liten for min del når vinteren kom..gullet fikk ikke brukt pose nedi den fordi den ble altfor trang...så vi fikk bare brukt city bagen i 2 mnd etter att han var født, å så måtte vi begynne med sportsvognen, å d syhns jeg er altfor tidlig...

Vi brukte citybag fra emmaljunga til førstemann var 6 mnd, han er født i august og vi brukte den ut februar, da gikk vi over til sportsvogndelen, det gikk helt fint (vi har city ceroxz 360, den er nå erstattet av nitro, men på vår kan man snu styret ander veien om man vil) Til en feburarunge blir jo et halvt år i august, over i sportedelen akkurat når det er på tide å lete frem pose igjen kanskje... Jeg tror ikke det vil være noe stort problem.

Vi hadde ikke ikke en kjempe av en sønn i første runde da, derfor gikk han og posen (som heller ikke er den største av voksiposene, vi har en voksi aktiv) greit oppi der i et halvt år, og da begynte det å bli vår (men for all del, han lå i pose enda en stund, men så liten som han var forsvant han jo bare inn i vognen likevel, lunt og godt)

Back
Topp