vogn

julbre

Betatt av forumet
skal kjøpe meg en trille/sportsvogn, men er ikke sikker på hvilken.. Nå har jeg simo kombi vogn.. men vil ha en som er litt lettere[:)]  Noen tips?

vi hadde denne til thea..
nå står den i barnehagen til sove vogn.
enkel og grei vogn.
svingbare hjul, men det kan du velge selv.
Nesten full ligge stilling. men man komemr ikke så godt til kurven under om det er ligging på gang [8D]
men skjeldent det plagde oss..

og denne er ikke så veldig dyr heller tror jeg.

ja det er carena easy [:)]

bugaboo bee.. den er fantatisk . hvis du er på jakt etter trille, du kan ha sitttedelen begge veier, vogna blir liten sammenlagt.full liggestilling. jeg vet barnashus har solgt ut 2009 mod til 2500. den er absolutt verd pengene :D

ORIGINAL: Frk sunshine

bugaboo bee.. den er fantatisk . hvis du er på jakt etter trille, du kan ha sitttedelen begge veier, vogna blir liten sammenlagt.full liggestilling. jeg vet barnashus har solgt ut 2009 mod til 2500. den er absolutt verd pengene :D

Takk for tips.. var inne å så på de.. men det virket som det var litt lite plass i de.... Er de litt lave?

ORIGINAL: lillivanilli

Vi har denne og, bare i svart

ORIGINAL: lillivanilli

vi hadde denne til thea..
nå står den i barnehagen til sove vogn.
enkel og grei vogn.
svingbare hjul, men det kan du velge selv.
Nesten full ligge stilling. men man komemr ikke så godt til kurven under om det er ligging på gang [8D]
men skjeldent det plagde oss..

og denne er ikke så veldig dyr heller tror jeg.

Fullpris 1200kr, ofte på tilbud til 990kr

Vi har denne, zero2four, og er veldig fornøyd med den. Er lett å trille, har svingbare hjul som kan låses. Håndtakene kan justeres, noe som er kjekt for sambo som er litt høyere enn meg. Ryggen kan legges ned slik at de blir liggende å sove (Oliver sov veldig godt i den).
Koster 1399,- på barnashus.

Jeg har også lyst på ny vogn [:D]
(Min mening.... Carena easy er det værste vognen jeg har trillet, jeg har plassert min hos svigers [8D])

ORIGINAL: Julie85

Jeg har også lyst på ny vogn [:D]
(Min mening.... Carena easy er det værste vognen jeg har trillet, jeg har plassert min hos svigers [8D])

Eg har aldri prøvd vår, fikk den gratis omtrent.

Vi har denne trillen. Kjempe fornøyd!

ORIGINAL: ns87

Hvilken vogn er dette? Så veldig fin ut. Er også ute etter en lett trille...
Hvordan er den sammenlagt og hva koster den?

Emmaljunga city cross. [:)]

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

ORIGINAL: ns87

Hvilken vogn er dette? Så veldig fin ut. Er også ute etter en lett trille...
Hvordan er den sammenlagt og hva koster den?

Det er en Graco Quattro Tour Sport. Den er veldig lett å legge sammen,ikke utrolig liten når du legger den sammen, men veldig lett!
Kjøpte den på tilbud for 1799 kr. Tror den ligger på rundt 2500 kr til vanlig.

ORIGINAL: julbre

ORIGINAL: Frk sunshine

Takk for tips.. var inne å så på de.. men det virket som det var litt lite plass i de.... Er de litt lave?

lave? Hva tenker du på? Styret kan du stille opp og ned, den har en lang rygg så vogna passer lenge! Også kan du lett bytte kalesjen, bytte på fargene!

Back
Topp