vogn??

aimie

Forelsket i forumet
Hei jenter! Jeg har termin i juli, og lurer på om det er noen her som har kjøpt emmmljunga ozone city? Vurderer denne selv, men ønsker å høre om noen har erfaring med denne vogna før jeg kjøper![:)]

Litt skeptisk til hjulene..

Har selv emmaljunga city cross og er kjempe fornøyd :) Eneste er at jeg ikke liker hjulene på den når det er mildvær og veien er brøyta, da blir de utrolig glatte!

Takk for svar og dytt! [:)]
Ja, ser mange er fornøyd med emmaljunga. Hadde det sist selv, edge duo da, og var fornøyd med den, eneste å utsette var sportsdelen som var litt stor og klumpete syns jeg. Vil ha noe litt mer smidig denne gangen [:D]

ORIGINAL: *gullet*

Takk for svar og dytt! [:)]
Ja, ser mange er fornøyd med emmaljunga. Hadde det sist selv, edge duo da, og var fornøyd med den, eneste å utsette var sportsdelen som var litt stor og klumpete syns jeg. Vil ha noe litt mer smidig denne gangen [:D]

Akkurat derfor jeg kjøpt city crossen! ;P Men, personlig hadde jeg gått for city crossen, men jeg tror det er ei her inne som har den du ser på mener jeg å skal huske ;P
Har aldri trillet en sånn vogn, men jeg ser for meg at de er et h**** på vinteren blant annet med de små hjulene foran... :p

Back
Topp