Vogn valg

Tovvar

Glad i forumet
eg er så vinglete..klare aldri å bestemme meg!! Har liksom lyst å finne ei vogn eg kan ha denne gangen (bytta to ganger sist)[:'(]
Det står mellom tfk og city cross til emmaljunga...Har aldri hatt 4-hjuling!!
Cityen er jo mykje lettare enn tfk!! Men når babyen er ferdig å ligga i bagdelen på emmaljungaen, blir den ikkje då litt liten for sportsdelen???

Noen med erfaring av tfk eller city cross??????[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Kjøp deg ei Emmaljunga edge du [:D][:D][:D] Love it!! Hadde veldig lyst til å bytte den ut nå til neste mann, men nei fant ut at jeg heller vil beholde den! Emmaljunga for alle penga sier bare jeg! Å den er ikke noe særlig større enn city crossen heller. For var den jeg lurte litt på eller nitroen. 

Må sjekke den ut...men eg e liksom ikkje sånn kjempe høg- redd for å forsvinne bak heile vogna liksom[:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Tovvar

Må sjekke den ut...men eg e liksom ikkje sånn kjempe høg- redd for å forsvinne bak heile vogna liksom[:)][:)][:)][:)]
Den er ikke noe høy så det går fint. Vi har den me classic understell eller hva det heter. Vi har ikke det sportsunderstellet.

Jeg har kjøpt drømmevogna mi denne gangen!! Emmaljunga Mondial i Black Croc Gleder meg sååå til å ta den i bruk!!

Har Bugaboo Cameleon utenom til shopping og reise, og er også veldig glad i den!

Har hatt city cross som sportsvogn, men solgte den da jeg ble gravid fordi jeg ikke ønsker den til en baby nettopp pga den lille baggen.. Men det er en veldig god og lett vogn! Var veldig glad i den [;)]

Men dere.... Leste nettopp om ei som kjøpte understellet til city cross, men hadde sånn edge bag til!!!!!!!! nettopp fordi den city baggen var mindre!!!!!

Men dere.... Leste nettopp om ei som kjøpte understellet til city cross, men hadde sånn edge bag til!!!!!!!! nettopp fordi den city baggen var mindre!!!!!
Ja det går nok sikkert fint det. For tror det er samme greiene på det. Men ser naboen vår her har brukt city bagen hent til nå å han gutten er 6 mnd. Men det du og kan er jo å ha sånn quadrolift bag eller hva det heter oppi sportsvogna når du bytter til den så blir den jo lun og god [;)]

Helt endig med Mollå! Jeg har og Emmaljunga Mondial Black Croc - med Classic Chrome understellet - den er rålekker! ELSKER vogna! Og baggen her er en del større en hva city baggen er! Men du får jo sommer baby sånn sett, så du trenger ikke tenke på at masse plsss til posa, da mini begynner å bli stor skal du jo ikke ha pose oppi [:)]

Tror desverre Black Croc har gått ut av produksjon.... Fant du brukt mollå? Husker du spurte meg [8D]

Jeg sjekket opp i dette først, men pga vekten på baggen så er det ikke anbefalt. Det er en grunn for at city cross har den baggen..

http://www.emmaljunga.com/index.php?no_rewrite=1&page=641&jamfor[]=15&jamfor[]=2&go=OK Men hvis du kommer inn på sammenligningstabellen her så ser du at det ikke er så mye som skiller city bagen og bagen på edge eller mordial[;)] bare ca 4 cm i lengden. 

ORIGINAL: Lene1986

http://www.emmaljunga.com/index.php?no_rewrite=1&page=641&jamfor[]=15&jamfor[]=2&go=OK Men hvis du kommer inn på sammenligningstabellen her så ser du at det ikke er så mye som skiller city bagen og bagen på edge eller mordial[;)] bare ca 4 cm i lengden. 

Jeg har studert de baggene ved siden av hverandre og mener det er mere forksjell - ser vaffal sånn ut [&:] Men kan være den er smalere også da, har jo noe å si.. da blir det jo mindre plass til pose og sånt... Men super poppis vogn, er maaaaaaaange av de her i Oslo, emmaljunga sin byvogn tror jeg [8D]

ORIGINAL: KathMor

Helt endig med Mollå! Jeg har og Emmaljunga Mondial Black Croc - med Classic Chrome understellet - den er rålekker! ELSKER vogna! Og baggen her er en del større en hva city baggen er! Men du får jo sommer baby sånn sett, så du trenger ikke tenke på at masse plsss til posa, da mini begynner å bli stor skal du jo ikke ha pose oppi [:)]

Tror desverre Black Croc har gått ut av produksjon.... Fant du brukt mollå? Husker du spurte meg [8D]

Det stemmer! Black Croc har gått ut av produksjon, men jeg fikk allikevel tak i ny. Kontaktet hovedkontoret til barnas hus, og de hjalp meg med å finne den ene butikken i Norge som hadde den igjen[:)]

Jeg har også Classic crome understellet

ORIGINAL: Lene1986

Jeg har studert de baggene ved siden av hverandre og mener det er mere forksjell - ser vaffal sånn ut [&:] Men kan være den er smalere også da, har jo noe å si.. da blir det jo mindre plass til pose og sånt... Men super poppis vogn, er maaaaaaaange av de her i Oslo, emmaljunga sin byvogn tror jeg [8D]
Hehe det er ikke noe særlig mer som skiller de. Ikke i bredden heller. Var litt i høyden. Gå inn og se [8D]

ORIGINAL: Mollå

Det stemmer! Black Croc har gått ut av produksjon, men jeg fikk allikevel tak i ny. Kontaktet hovedkontoret til barnas hus, og de hjalp meg med å finne den ene butikken i Norge som hadde den igjen[:)]

Jeg har også Classic crome understellet

Oioioi - du ville virkelig ha den vogna du [8D] Så bra at du fikk den!![:D] Håper du blir like fornøyd som meg altså! Virkelig! [:D] Jeg kan jo pille litt på alle vogner jeg! Men det er nok denne vogna jeg kan finne minst feil på *le av seg selv* [8D][:D] Ikke mange som har den varianten heller, synes jeg er litt stas da! Har to venninner her som har den, ellers har jeg ikke sett noen andre har hatt den i Black Croc.

Jeg har Emmaljung Edge duo, og det går så vidt. du blir nok veeldig liten bak rattet på den vogna.[8D] No offense... Om mannen din ikke er så veldig høy så hadde jeg nok valgt noe annet.
Vogna er helt utmerket super som bagvogn, men ei tung sportsvogn. Men den er solid og jeg har vært veeeldig glad i den!
Den er en racer på snøføre og brøyter seg gjennom alle snøkanter ten problem. Da med sportsunderstellet.

Men altså, jeg selger den når vi er ferdige med bagen og bytter til en lettere sportsvogn..[;)]
Jeg brukte bare bagen til A var 6mnd, selv om den er stor.. Men lang snuppe da..[;)]

Vet ikke hvilken du skal velge, men personlig så liker jeg absolutt ikke 3-hjulinger!!![;)] Så om valget står mellom TFK og City Cross så hadde jeg valgt City Cross med City bag. Mondialen er også kjempefin!![:D]

Lykke til med valget, vinglepetter...[8D][8D][8D]

Takk for alle svar[:D][:D]
For bare tenka litt til- men holder ein knappe på city crossen...Meeeeen, igår hangla eg jo veldig mot tfk!!!!!!! Vogn blir det uansett[:D][:D][:D]

Det aller beste er å prøve og prøve igjen og igjen på butikken!!![;)] Ikke bestem deg før du må.. Da kommer du nok til å foretrekke den ene fremfor den andre til slutt..[;)]

ORIGINAL: *MissMe*

Det aller beste er å prøve og prøve igjen og igjen på butikken!!![;)] Ikke bestem deg før du må.. Da kommer du nok til å foretrekke den ene fremfor den andre til slutt..[;)]
Ja. Kansje du får låne de litt med deg hjem eller noe sånn?

Huff skulle ønske at jeg hadde vett eller interesse til å delta idiskusjonen[8D]. Selv er jeg idiot på vogner og hvis det var jeg som nå måtte finne meg en vogn så hadde jeg lett kunne endt opp med noe tull men ikke engang skjønt at det var dårlig vogn[8|][:o][8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Huff skulle ønske at jeg hadde vett eller interesse til å delta idiskusjonen[8D]. Selv er jeg idiot på vogner og hvis det var jeg som nå måtte finne meg en vogn så hadde jeg lett kunne endt opp med noe tull men ikke engang skjønt at det var dårlig vogn[8|][:o][8D]

Ha ha.. Sign! [8D][:D]

Back
Topp