Vogn til toåring

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Mini her begynner å bli litt for lang for sportsdelen til Mountain Buggy Urban Jungle og vil derfor kjøpe ny vogn som hun kan sove i og som kan tas med på lengre turer (trilletur og dagsturer til andre byer/ferie). Hun sover enda om dagen så trenger at ryggen kan legges ned. I tillegg hadde det vært fint med en trille som ikke er så stor og kompakt som MB(UJ) hvertfall på reis.

Har noen anbefalinger?

Anbefaler Emmaljunga Scooter

Denne har jeg til 2åringen. Tar ikke så stor plass i bilen, og er mye lettere å trille enn bagvognene. En kan ta ryggen ned, men ikke helt.. Men ser ut som om gutten sover greit her i alle fall :)

Babyjogger kanskje? Vi har en vogn på hytta som jeg ikke aner merket på. Men den er for kort for min datter på snart 2 år. Men babyjogger og emmaljunga edge passer fint.

Til vår jente på 2, har vi Babyjogger city mini, kjempefornøyd :)
Hun er også veldig lang for alderen, men har ingen problemer med å ligge nede å sove godt i den :):)

Tfk er stor og holder lenge :)

Takk for tips! Klarer ikke helt å bestemme meg, men har hvertfall nå noen retningslinjer - den linken var genial i forhold til mål og sammenligning :) tusen takk

Baby jogger city mini gt ville jeg kikket på, god å trille, god plass til barnet :) eneste minuset er att fotbrettet ikke kan reguleres

Bumbleride indie har 95cm i liggemål.

Back
Topp