Vogn til liten bil

minnimi93

Flørter med forumet
Heisann, jeg har skaffet en emmaljunga mondial duo vogn for å ha stående ved huset (sovevogn). Men jeg trenger en vogn som passer i min bil (jeep renegade). Jeg ønsker den skal være lett å pakke sammen, tar minimal plass og har muligheten til og feste bilsetet om ønskelig (ikke et krav). Vogna som skal i bilen, vil bli brukt ved shopping, byvandring og besøk hos andre.
Noen som har anbefalinger på gamle vogn modeller og nye som passer et lite bagasjerom?
Takk for hjelpa på forhånd :Heartbigred
 
Så rart du ikke har fått svar!! Om du ønsker en solid duovogn ville jeg tatt en titt på Cybex Talos, den blir relativt liten til å være så solid når den er lagt sammen. Og den er kompatibel med Cybex barnesete. Vi gikk for denne, men har hakket større bil (315L bagasjerom).

Men ville tatt med bilen til Barnas Hus, Babycare etc (avhengig av hvor du bor), og testet! De i butikkene hjelper deg :love017
 
Vi har en city mini gt hvor vi kan feste setet på. Lett å legge sammen med bare 1 hånd.
 
Fikk testa flere barnevogner på barnashus. Fikk cybex inn i bilen, men ble litt for stor. Kun bugaboo fox som tok minst rom.
 
Fikk testa flere barnevogner på barnashus. Fikk cybex inn i bilen, men ble litt for stor. Kun bugaboo fox som tok minst rom.
Hvilken Cybex testet du? Trodde Talos og EOS var hakket smalere enn Bugaboo jeg, men mulig jeg husker feil :)
 
Vi har en BMW 1-serie, med relativt stort bagasjerom, men vi har landet på Bugaboo fox 5! Den er tar lite plass, noe som er supert når vi skal få plass til å dra på hytten. Men viktigst for meg er den superlett! Skal ta keisersnitt og har en hofteskade som gjør at jeg må være forsiktig med overbelastning ❤️
 
Back
Topp