Vogn til lave mødre

LuLu85

Forelsket i forumet
Hei
Ja som oversikten tilsier. Jeg er hele 150 cm. Hvilken baby vogn bør jrg kjøpe? Dette er mitt første baby :))
 
Mange du kan ha da. Jeg er selv 153, så rager ikke så høyt over bakken:)

Jeg har hatt bugaboo buffalo, og har nå TFK joggster twist og babyjogger mini gt. Alle de passer fint:)

Når man er så lave som oss er det veldig viktig med justerbart håndtak og at vogna ikke blir for høy. Jeg syns for eksempel at Stokke sine vogner blir litt høye, der ser jeg ikke babyen når man lukker trekket over bagen. Her er bugaboo geniale, de er lavere:)
 
Jeg er 164 og vi har emmaljunga Edge. Tror den vil gå fint for en på 150 også. Håndtaket kan justeres ned og bagen er i en fin høyde :)
 
166 og kjørte nesten ned folk i butikken med en stokke. Så ingenting. Mannen stoppa meg.. Så
Styr klar av den kanskje;) Har dog noen veldig lave venner som elsker den vogna. Kanskje de
Ikle er så vimsete.. Buffalo fungerer for meg, og
Hvis det fungerer for en over på 153 også er jo det fint. Håndtaket er regulerbart så kan fint trilles av høyere. Mannen er 181 og har den ikke innstilt på øverste hakk.
 
Mange du kan ha da. Jeg er selv 153, så rager ikke så høyt over bakken:)

Jeg har hatt bugaboo buffalo, og har nå TFK joggster twist og babyjogger mini gt. Alle de passer fint:)

Når man er så lave som oss er det veldig viktig med justerbart håndtak og at vogna ikke blir for høy. Jeg syns for eksempel at Stokke sine vogner blir litt høye, der ser jeg ikke babyen når man lukker trekket over bagen. Her er bugaboo geniale, de er lavere:)

Er du mest fornøyd med bugaboo eller tfk? :) har vurdert begge. Men heller mest mot bugaboo:)
 
Er du mest fornøyd med bugaboo eller tfk? :) har vurdert begge. Men heller mest mot bugaboo:)

Vi har vært fornøyde med begge:) Har nå TFKen som sovevogn i barnehagen, den er veldig romslig i sportsdelen. Når nr 2 kommer blir det mest sannsynlig en bugaboo donkey, siden den kan brukes som singel og dobbelvogn.

Smak og behag i valget der altså. Prøvekjør de i butikken, så får du en følelse:)
 
Synes disse vognene dere nevner er så altfor dyre :-/ finnes det en billigere alternativ?
 
Synes disse vognene dere nevner er så altfor dyre :-/ finnes det en billigere alternativ?
Baby jogger city versa gt (kommer i fornyet utgave på nyåret etter det jeg har hørt, men du finner den på finn og) beste vognen jeg har hatt , vendbar sittdel, romslig, fin,lite plass sammenlagt. ... anbefales virkelig ! Bag fåes kjøpt til (da tar du bare av sittdelen og setter på denne) , hvis man ønsker det kan man bytte ut original kalesjen med bugaboo buffalo eller donkeys, (må ha bugaboo bøyler og fester da, men)
.jeg har hatt mange vogner og denne er bare helt overlegen synes jeg

PS. Sittdelen er vendbar

Kneleddes håndtak

https://www.google.no/url?sa=t&sour...1_cA-c&usg=AFQjCNEBQ5uLxtzdCoKFgRjUXKRG7BIS2g
 
Synes disse vognene dere nevner er så altfor dyre :-/ finnes det en billigere alternativ?
Sjekk ut finn eller lokale kjøpe selge bytte sider på facebook? Jeg kjøpte brukt tfk til 1900 kroner :)
 
Jeg er 157, og har brio happy med kneleddsunderstell :) elsker vogna, fungerer ypperlig og jeg ser alt ;-)
 
Er 158 og har emmaljunga edge duo med deluxe understell. Min datter på 2 år triller vogna selv når hu vil gå. Så man kan være ganske kort.
 
Back
Topp