Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns vår Stokke Trailz funka bra for samboer på 190. Den er ikke til salgs ny lenger, men mulig du får tak i brukt?Vi har ennå ikke kjøpt vogn/bilstol og er i uke 32. Vurderer å bare kjøpe noe på nett nå, siden vi ikke har bil og mannen er veldig opptatt med jobb. Trenger en vogn som passer til 2,05 m høy mann. Forslag?
Takk for tips, men ønsker nytt.Syns vår Stokke Trailz funka bra for samboer på 190. Den er ikke til salgs ny lenger, men mulig du får tak i brukt?
Vet om en som er 210 høy som har vært fornøyd med Stokke trailz (må kjøpes brukt isåfall for de er nok ute av produksjon) så den har vi kjøpt siden sambo her også er over 2m. Ellers hadde vi bugaboo med førstemann og var veldig fornøyd med den (dog kjøpte den etter mini bytta til sportsdelen så har aldri prøvd den med bagdelen). Først hadde vi Emmaljunga nxt 90F og den likte ikke sambo pga han hele tiden kom borti understellet med beina.Vi har ennå ikke kjøpt vogn/bilstol og er i uke 32. Vurderer å bare kjøpe noe på nett nå, siden vi ikke har bil og mannen er veldig opptatt med jobb. Trenger en vogn som passer til 2,05 m høy mann. Forslag?
Vi har ennå ikke kjøpt vogn/bilstol og er i uke 32. Vurderer å bare kjøpe noe på nett nå, siden vi ikke har bil og mannen er veldig opptatt med jobb. Trenger en vogn som passer til 2,05 m høy mann. Forslag?
Tusen takk for super tips!!!!Har en på 2.00 her og erfart at det ikke er så altfor mange vogner som fungerer til de som har bikka 1.90. Vi har hatt flere vogner (fordi jeg er gæren), så dette er de jeg vet at mannen min har syntes har hatt langt nok håndtak. Noen har vendbar sittedel og andre ikke, så det er litt ulike type vogner:
Dette er de vi har hatt hvor mannen synes håndtaket er langt nok. Jeg vil anslå at Babyjogger City Elite2 også er like passelig. Det er trehjuling uten vendbar sittedel. Og Stokke Trailz som nå kun finnes brukt vil også være passelig.
- Vogner fra bugaboo, både donkey, Fox og nå utgåtte buffalo som du finner brukt, har like langt håndtak. Denne passer. Vendbar sittedel.
- Tfk Mono kombi. God trehjuling som har bagdel som kan gjøres om til sittedel slik at du kan ha babyen vendt mot deg til den er 1,5 år sånn ca. Også er det fremovervendt sittedel etter dette. Denne sittedelen er veldig romslig, og det er praktisk siden lang mann kan bety lange barn (men bare skjedd med ett av mine faktisk, jenta mi er under gjennomsnitt enn så lenge).
- Thule urban glide. Veldig god terreng/joggevogn. Romslig bag, sittedelen er kun forovervendt.
- Babyjogger city mini GT. Dette er en liten trehjuling, så ikke helt egnet som hovedvogn for de fleste.
Ellers har han prøvd Uppababy hvor han ble gående og sparke i kurven under, og det samme gjaldt for Emmaljunga nxt90. Britax smile er også altfor kort i håndtak.
Av reisevogn så har vi Ergobaby Metro+. Det er den reisevogna som har lengst håndtak og det vender også mer ut fra vogna enn en del andre typer, så han sparker ikke borti kurven. Håndtaket kunne sikkert vært noe lenger men det fungerer for en liten reisevogn som ikke er hovedvogna i det daglige. Sånn hvis du eller noen andre i fremtida trenger tips til reisevogn