Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei jenter.
Er det noen av dere som vet om vogn eller noe lignende som passer til ei på 4 år?
Vi går (det vil si jeg går...) nemlig litt over 2.5 km frem og tilbake til barnehagen hver dag, som blir litt til sammen så lille sitter fremdeles i vogn. Vi har Bäbyjogger city mini som fungerer veldig fint nå når det ikke er snø men vil ikke gå så godt i vinter da den har ganske små hjul i skumgummi. Jeg ser etter en som kan brukes med vognpose i vinter.
Vi har gått til innkjøp av en Nordic cab som vi bruker til 4 åringen (og 1 åringen). Den er vi superfornøyd med! Det er jo ikke som en barnevogn i den forstand, men den tåler rundt 40kg og kan brukes som jogge/sykkel/trillevogn, pulk og du kan bruke sele og dra den i stedet for å dytte hvis du vil Setene kan justeres, enten sittestilling eller liggestilling, og det er plass til vognpose/dyne/teppe i den.Den kan brukes i mange år fremover!
Tfk er gode i størrelsen og har store hjul så pløyer godt gjennom snøen synes jeg Den passer nok til 4åring.
Ellers er sykkelvogn (en av de som kan ha et godt hjul foran) et bedre alternativ synes jeg. Kan nok ha vognpose oppi, men vi har bare hatt på utedress og satt på ullskinn. En annen fordel er at de kan lukkes så det ikke blir mye snø/regn på ungen (og posen). De er ofte romslige så får også plass til sekk og annen barnehagestasj.
Sykkelvogn med joggehjul er knall! Da får du plass til matvarer og alt mulig også
Ellers er vel babyjogger city elite og Tfk den vognene med lengst rygg