Vogn til å ha i barnehagen

Jeg er fornøyd med Emmaljunga City Cross. Holder godt, selv etter røff bruk og røff oppbevaring.

Vogner i barnehagen bør, uten unntak, ha 4 hjul. Ellers er det ikke så farlig hvilken type du velger, så lenge ryggen kan legges helt ned. Kjøp gjerne en brukt! :)

Jeg er fornøyd med Emmaljunga City Cross. Holder godt, selv etter røff bruk og røff oppbevaring.

Vogner i barnehagen bør, uten unntak, ha 4 hjul. Ellers er det ikke så farlig hvilken type du velger, så lenge ryggen kan legges helt ned. Kjøp gjerne en brukt! :)
Takk!
Når du sier ryggen helt ned, mener du da ikke-ergonomisk sportsdel?

Det skjønner jeg. Tror det hele har bare utviklet seg til en misforståelse fra begge sider. Uansett, takk for tips til vogn.

Om noen andre har tips så vil jeg veldig gjerne høre:-) Takker og bukker.

Jeg har kjøpt brukt begge gangene, har hatt en simo og en carena. Som hun over sier, så er det ikke så nøye bare man kan legge ned ryggen. I tillegg er det fint at vognen er romslig og har 4 hjul.

Jeg har kjøpt brukt begge gangene, har hatt en simo og en carena. Som hun over sier, så er det ikke så nøye bare man kan legge ned ryggen. I tillegg er det fint at vognen er romslig og har 4 hjul.
Enig med deg. Vi har også en brukt i barnehagen. Fire hjul og kan legge ned ryggen flatt. Den skal jo bare stå der og soves i. Ingen vits med dyr og ny vogn etter min mening.

Jeg har stadig vekk blitt anbefalt TFK Joggster Twist til barnehagevogn. Den har jo bare tre hjul... Blir så forvirret. Vil jo gjerne ha en som er like god å ligge i og som kan brukes ut sovetiden. Skjønner ingenting...

Vi har en Mountain buggy urban jungle som sovevogn, veldig fornøyd med den. Ikke hørt noe annet fra de ansatte heller.

Vi har en Mountain buggy urban jungle som sovevogn, veldig fornøyd med den. Ikke hørt noe annet fra de ansatte heller.

Back
Topp