Vogn, Sverige vs Norge

Tutta_86

Glad i forumet
Når du har kjøpt vogn har du kjøpt den ikke Norge eller Sverige og hvorfor?

Hva kan man spare osv.

Følger med her

Svigermor hadde kjøpt en billig vogn i Sverige til sitt første barnebarn som jeg brukte i 1,5 år til kommende storesøster. Vognen var et totalt mareritt! Husker ikke merket... Men kjøpte brukt vogn her i Norge selv, som jeg har vært veldig fornøyd med, baby jogger city elite :-) Synes absolutt brukt kan og bør vurderes!

Vi kjøpte i Sverige, sparte 2000 kr på det. Vi har emmaljunga city cross Dette var i 2013

Har kjøpt emmaljunga deluxe understell og en bilstol i Sverige. Er mest å spare på emmaljunga u Sverige. Ganske store forskjeller fra Norge og spesielt mondial. Sjekka i jula og da var mondial 200 kr dyrere enn edge. I Norge har pridforskjellen tendensen til å være større. Emmaljunga er jo svensk så er er en del billigere der.

Norge.

Jeg bor så langt fra Sverige, helt på vestlandskysten, så å dra til Sverige for å handle koster mer enn vi sparer

Har lyst på emmaljunga så kanskje verdt å ta en titt i Sverige bare for å sjekke priser osv.

Bare husk at vogna kan bli ekstra dyr om dere blir stoppet i tollen. Det skjedde med noen jeg kjenner, som hadde vært i Sverige og handlet masse babyutstyr. Det endte med å bli mye dyrere enn om de hadde handlet hjemme.

Du skal egentlig betale 25% mva på grensa ja, men da skal du slippe 25% svensk mva på butikken.

Kjøpte emmaljunga edge2015 mod i sverige i helga og den hva på tilbud til 7990 svenske kroner og da fikk du med stelleveske,myggnetting,regntrekk og sittedeln. Vi e super fornøyd

Henter vogna mi i Sverige i løpet av uka. Mondial de luxe. Får med alt for 9000 :) vet ikke om jeg sparer så mye

Back
Topp